-
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Banki rendszerekben a finanszírozási tevékenységhez kapcsolódó feladatok ellátása
- Ügyfelek adósminősítéséhez és pénzügyi elemzéséhez adatrögzítés
- Adatgyűjtés webes forrásokból az ügyfelek pénzügyi elemzéséhez
November 18.• Előre sorolva november 30. -
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- papír alapú dokumentumok átmozgatása iktatórendszerből megjelölt elektronikus mappákba
- a Bank 1994 és 2014 között kötött – a Click&Flow Szertár rendszerben fel nem dolgozott mintegy 14.000 – szerződések adatainak kikeresése, rögzítése
- a dokumentum irattári tételbe sorolása, őrzési idő rögzítése
November 18.• Előre sorolva november 30. -
Budapest
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- A műszaki területen dolgozó mérnökök, projektvezetők munkájának segítése.
- Megrendelőkkel és alvállalkozókkal történő szerződéskötés időben történő előkészítése.
- Projektek adminisztratív feladatainak elvégzése, mappaszerkezet feltöltése a rendelkezésre álló dokumentumokkal.
Friss -
-
Lion Office Center Irodapark - Debrecen, Vágóhíd u. 2, 4034
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Irodai és adminisztratív tevékenységek napi szintű ellátása.
- Digitális dokumentumkezelés, adatrögzítés és adminisztrációs rendszerek kezelése. (Excel, Trello, ERP)
- Műszaki árajánlatok készítése és nyomon követése az ügyfelekkel folytatott kommunikáció alapján.
Ma 16:06 -
6724 Szeged, Trafó köz 3.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Viszonteladói kapcsolattartás: Folyamatosan és hatékonyan kommunikálsz partnereinkkel, biztosítva az elégedettségüket és a gördülékeny együttműködést.
- Szállítmányok szervezése: Megtervezed és koordinálod a fuvarokat, hogy a szállítmányok mindig időben és pontosan érkezzenek meg.
Ma 13:23 -
-
Budapest, IX. kerület
-
Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokTÖBBEK KÖZÖTT AZ ALÁBBI FELADATAID LESZNEK: ● Munkádat egyik ügyfelünknél végzed majd Budapest egy jól megközelíthető központi részén, ● Belső posta fogadása, belső posta borítékok szortírozása szkennelendő és szkennelés nélkül történő feldolgozásra, költséghelyes iktatása Andoc rendszerben ●...
Ma 12:00 -
-
6200 Kiskőrös, Kossuth Lajos út 61.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatok- Te szervezed meg a munkatársi programokat
- Ellenőrződ és kézben tartod a tűzvédelmi és munkavédelmi előírásban foglaltakat
- Munkaruhát rendelsz és kiadod a kollégák számára
- Segíted a munkavállalók és a központi HR osztály között kommunikációt, nyilatkozatokat
- Új belépők számára bevezető oktatást tartasz
Ma 11:28 -
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- SAP feladatok ellátása;
- Kapcsolattartás a társosztályokkal;
- Kimutatások, riportok készítése;
- Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése;
- A vezető munkájának támogatása.
Ma 11:09 -
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a bejelentett nemzetközi gépjármű kárigények teljes körű ügyintézése a szabályzatoknak megfelelően,
- döntéshozatal a kárigények kifizetésével, illetve elutasításával kapcsolatosan,
- kapcsolattartás a magyarországi és nemzetközi biztosítókkal,
Ma 11:06 -
-
1043 Budapest, Aradi utca 16.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- termékmenedzseri csapat munkájának segítése
- beszállítókkal és gyártókkal való kapcsolattartás
- ügyviteli rendszer használata
- adminisztrációs feladatok ellátása
- árajánlatok, riportok készítése
- felmerülő problémák gyors és hatékony kezelése
Ma 10:58 -
-
3529 Miskolc, Szentgyörgy út 42 -44.
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimenő átutalásos számlák elkészítése
- Kimenő számlák készpénzes kiegyenlítésének pénztári kezelése
- Szállítói számlák készpénzes kezelése
- Teljes körű pénztárkezelés
Ma 10:04 -
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokTe tartod majd kézben az SAP rendszerben végzendő cikktörzs műveletek teljes körű végrehajtását a vállalati szabályzatok és előírt folyamatok szerint, miközben folymaatosan tartod a kapcsolatot az érintett társosztályokkal....
Ma 10:02 -
2040 Budaörs, Budapesti út 121.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- web áruházból és telefonon érkező rendelések rögzítése, számlázása - személyes vásárlók kiszolgálása, pénzkezelés - együttműködés a kollégákkal - termékismeret elsajátítása...
Ma 09:30 -
Adatfeldolgozás pénzügyi területen bankban - Diákmunka
Távmunka / Remote • Opcionális irodaBr. 2 100 - 2 100 Ft havi bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Bank pénzügyi igazgatóságán a riporting terület munkájának támogatása
- adatok excelben történő feldolgozása
- adminisztrációs feladatok
- prezentációk készítése
- nyilvántartások vezetése
- excelben kimutatások, riportok készítése
- a munka 1 hónap betanulás után akár otthonról is végezhető
Ma 16:05 -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Munkaviszonyok adminisztrációja, munkaszerződések kezelése.
- Belépő-kilépő munkavállalók ügyintézése.
- Be- és kiléptetések szervezése, lebonyolítása.
- Orvosi alkalmassági vizsgálatok szervezése.
- Bérszámfejtés és cafeteria folyamatok támogatása.
- Dolgozói adatok naprakészen tartása.
Ma 16:03 -
Sales gyakornok - diákmunka
BudapestBr. 2 200 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- ajánlatkérések, vevők, kontaktok regisztrálása és adatok kezelése a CRM rendszerben
- a regisztrált ajánlatokhoz érkező dokumentumok feltöltése a mapparendszerbe,
- dokumentumok fordítása fordítóprogram segítségével
- ajánlatok előkészítése Sales Managerek részére
Ma 15:17 -
Informatikai asszisztens
Pest megye, Budaörs
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- IT osztály adminisztratív feladatainak ellátás (dokumentációk, jegyzőkönyvek, riportok és statisztikák készítése)
- Dokumentumok kezelése, rendszerezése
- IT eszközök bevételezése, nyilvántartása, leltárkezelés
- IT helpdesk feladatok támogatása
Ma 14:07 -
Részmunkaidős Irodai adminisztrátor
1106 Budapest, Fehér út 1.Br. 350e Ft havi bér
-
Étkezési jegy • Egészségpénztár • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Versenyeztetési eljárások előkészítésében és lebonyolításában való közreműködés
- Beruházások adminisztratív nyomon követése, dokumentációk kezelése
- A közbeszerzési vezető és a Jogtanácsos napi munkájának adminisztratív támogatása
- Kapcsolattartás partnerekkel, dokumentumok bekérése, rendszerezése
Ma 12:24 -
-
Irodai vezető adminisztrációs munkatárs
2040 Budaörs, Gyár utca 2.Nettó 400e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- iroda működésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció
- szállító / vevő számlák, pénztárbizonylatok kezelése, iktatása, rendszerezése
- Számlázás
- Kulcs Soft napi szintű használata
- Igény szerinti kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése
- vállalkozói, megbízási, stb. szerződések előkészítése
Ma 12:15 -
Hirdetési adminisztrátor
Budapest, I. kerületBr. 630e Ft havi bér
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- beérkező hirdetési kampányok kezelése,
- megrendelők ellenőrzése, kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
- nyilvántartások vezetése,
- reklámspotok ellenőrzése,
- reklámspotok feltöltése a meghatározott szoftverekkel,
- reklámbetöltési szabályok értelmezése és elsajátítása,
Ma 10:29 -
Irodai munka HR osztályon - Diákmunka
Br. 2 500 - 2 500 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Dokumentumok archiválása, lefűzése, nyomtatása
- Excel adminisztráció
- Bérpapírok kiosztása
- Munkavállalók kérdésinek megválaszolása
- Riportok készítése
- Társosztályokkal írásos kommunikáció
- Céges események szervezése, koordinálása
Ma 05:22 -
HR gyakornok - Diákmunka
SzigetszentmiklósBr. 2 250 - 2 250 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokSegítség a toborzásban, kiválasztásban Orvosi időpontok foglalása Interjúk előkészítése kimutatások készítése...
November 17.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrátor, dokumentumkezelő állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!