Samsung SDS Global SCL Hungary Kft.

Szállítmányozási munkatárs

A koreai multinacionális Samsung csoport elektronikai, gépészeti, vegyipari, motoros és pénzügyi biztosítási tevékenységet folytat, melynek globális központja Szöulban, Dél-Koreában található. A Samsung SDS amely 1985-ben egy Koreában jól ismert IT vállalatként jött létre, mára innovatív szolgáltatásokat nyújt optimalizált logisztikai megoldások fejlesztésével és alkalmazásával. Európában kiemelt ügyfelünk a Samsung Electronics, mellyel közösen, több mint 15 európai Samsung leányvállalattal működünk együtt. A folyamatos szervezeti fejlődés érdekében, olyan munkatársakat keresünk, akik hozzájárulnak a vállalat jövőbeli sikeréhez.

Főbb feladatok, munkák:

  • A tényleges szállítmány egyeztetése a vevőkkel és a feladókkal
  • Előző napi szállítmányok ellenőrzése
  • Új szállítmányok nyomon követése
  • Rakományszervezés
  • Szállítmányok kezelése Celloban / FIS-ben / TMS-ben
  • Belső rendszerek használata
  • E-mailek ellenőrzése
  • Közvetlen vezető által meghatározott ad hoc jellegű feladatok
  • Statisztikai riportok és ad hoc jellegű riportok készítése
  • Együttműködés a társosztályokkal

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Vízi, légi, vasúti vagy közúti szállítmányozási területen szerzett 1-2 éves szakmai tapasztalat
  • Minimum középfokú végzettség
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Megbízhatóság, pontosság, precizitás
  • Rugalmasság, kitartás
  • Csapatmunkára való nyitottság
  • Felhasználói szintű MS Office számítógépes ismeretek (Excel magas szintű ismerete)
  • Stressztűrés és terhelhetőség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Gyors kezdés

Amit kínálunk:

  • Szakmai fejlődési- és karrierlehetőség egy biztos nemzetközi hátterű cégnél
  • Színvonalas munkakörnyezet
  • Munkába járás támogatása belső szabályzat szerint
  • Cafeteria és egyéb juttatások belső szabályozás szerint
  • Teljesítmény bónusz

Állás, munka területe(i):

  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikus, Fuvarszervező
  • Szállítmányozó
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Home office lehetőség

Egyéb juttatások:

Éves bónusz / mozgóbér, Cafeteria

Munkavégzés helye:

1138 Budapest

Jelentkezés módja:

Amennyiben te is szeretnél egy nemzetközi vállalat tagja lenni, nincs más dolgod, mint elküldeni nekünk angol nyelvű fényképes szakmai önéletrajzod BRUTTÓ HAVI BÉRIGÉNYED megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva.