RLB-60 BT

Az RLB-60 Bt. www.rlb.hu több mint 21 éve foglalkozik ügyviteli szoftverek fejlesztésével és értékesítésével, ma már az egyik legismertebb ilyen cég Magyarországon.

Cégünk különlegessége, hogy rendkívüli hatékonysággal működik, más szoftvercégek ekkora árbevételt és ennyi ügyfelet (több mint 23.000) 25-30 fővel szolgálnak ki, míg az RLB-60 létszáma jelenleg alig haladja meg a 10 főt! Ez a cégkultúra az olyan munkavállalóknak kedvez, akik szeretnek az átlagnál univerzálisabb munkakörben dolgozni, nemcsak egy szűk feladatkörben (mint pl. csak számlázás, csak support).

A cég sikeres piaci szereplésének hátterében pontosan ez a kompromisszummentes szakmaiság, továbbá szakembereink magas szintű képzettsége és gyakorlata áll. Egyrészről a piaci igények növekedése, másrészről a komoly növekedési lehetőségek kiaknázása miatt keresünk új munkatársat csapatunk fejlesztésére:

Szakmai ügyfélszolgálati munkatárs

Az ügyfélszolgálatos elsődleges feladata ügyfeleink által megvásárolt ügyviteli program(ok) használata során felmerült problémák megoldása, kérdéseik megválaszolása telefonon, Interneten (e-mailben, honlapunkon) ill. levélben. Ez a leguniverzálisabb munkakör, mert főként szakmai kérdések megválaszolásához szükséges a könyvelői végzettség (és/vagy) gyakorlat, a számviteli- és adótörvények naprakész ismerete (a folyamatos továbbképzést cégünk biztosítja), de segítséget kell tudni nyújtani a számítógép-használatból adódó technikai problémák megoldásához is.

A célunk az, hogy a szakma legjobb ügyfélszolgálatát biztosítsuk vevőink számára, személyes, emberi hozzáállást érezzenek, ne egy személytelen, hivataloskodó nagyvállalatit.

Feladatok

  • Ügyfeleink kérdéseinek megválaszolása (online)
  • Honlapunkon található fórum folyamatos figyelemmel kísérése, moderálása, valamint az egyéb tartalmak naprakészen tartása (hírek, letöltések stb.)
  • A program dokumentációinak elkészítése, továbbá a gyakran ismételt kérdésekhez segédanyagok készítése
  • Személyesen jelentkező leendő ügyfeleknek a programok bemutatása
  • Fejlődési lehetőségek, gyenge pontok megtalálása, javaslatok, megoldások kidolgozása a kiszolgálás javítása érdekében
  • Napi, heti összesítések, jelentések készítése

Elvárások

Az ideális jelölt mind számviteli és/vagy bérszámfejtői, mind ügyfélszolgálati tapasztalattal is rendelkezik, “vérbeli ügyfélszolgálati szakemberként” nem ijed meg semmilyen szakmai kihívástól.

  • Könyvelői és/vagy bérszámfejtői végzettség és/vagy tapasztalat (fontosabb a tényleges tudás, mint a papír)(+ informatikai előnyt jelent)
  • 3 év szakmai gyakorlat, adótörvények naprakész ismerete
  • Államigazgatási szervek programjainak (ÁNYK, Ügyfélkapu, stb.) felhasználói szintű ismerete
  • Irodai programok (World, Excel, PowerPoint) készségszintű ismerete
  • RLB programok és adatbáziskezelők ismerete előnyt jelent

Amit kínálunk:

Olyan munkatársat szeretnénk, akinek fontos, hogy itt a piaci átlagnál magasabb szakmai elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe hosszú távú, biztos szakmai karriert, és közvetlen hangulatú, családias (nem multi) cégkultúrát ajánlunk.

  • Kiemelkedő fizetés
  • Béren kívüli juttatások (SZÉP kártya stb.)
  • Utazási költségtérítés megoldható akár Budapestről is (Hősök tere - RLB székhely kb. 40-45 perc)
  • Stabil, piacvezető cég
  • Családias hangulatú, szakmailag igényes csapat
  • Kellemes, kulturált munkakörnyezet

 

Munkavégzés helye Hatvan, belváros

Munkaidő főállás

Munkába állás kezdete azonnal

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Könyvelés

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Hatvan

Jelentkezés:

Pályázatát (fénykép, magyar nyelvű önéletrajz) az alábbi „Jelentkezem” gombra kattintva, a tárgy mezőben „Szakmai ügyfélszolgálatos”-ként megjelölve.

A motivációs levelet az e-mail szöveges részébe írja (ne csatolt fájl legyen), és a következő kérdéseket feltétlenül válaszolja meg benne:

  1. Miért szeretne nálunk dolgozni?
  2. Mi az erőssége az ügyfélszolgálaton belül?
  3. Mi volt eddig a legsikeresebb reklamációkezelése?
  4. Mi az, ami igazán motiválja?