Support munkatárs

    Cégünk 8 országban multinacionális, pénzügyi és állami cégek részére fejleszt egyedi megközelítésű nagyteljesítményű (több millió tranzakció -és több ezer felhasználószámú), dinamikus adatbázisszerkezetű DMS & Workflow szoftvert. Ügyfeleink igénye és a saját víziónk alapján fejlesztjük a több száz paraméter beállításával testreszabható low-code üzleti rendszerünket.
    Elkötelezettek vagyunk az egyéni és a csapat szintű kreativitás mellett, ezért tehetséges kollégákkal szeretnénk bővíteni a csapatunkat, akik részesei akarnak lenni ennek az izgalmas kutató / fejlesztő munkának.

FŐBB FELADATOK

  • Az Andoc (Dokumentum-, Irat-, Folyamatkezelő) termékünk szolgáltatói támogatása
  • Ügyféltől érkező telefonhívások fogadása, kérdések megválaszolása, pillanatnyi segítségnyújtás
  • Service desk rendszerbe érkező hibabejelentések, igények kezelés
  • Service desk rendszerbe bejelentett hibák értelmezése, reprodukálása, fejlesztési szakterületnek való átadása
  • Hibajavítások funkcionális ellenőrzése
  • A rendszerhez kapcsolódó új verziók funkcionális tesztelése
  • Új verziók ügyfélnél való bevezetése
  • Rendszer kézikönyvek aktualizálása

ELVÁRÁSOK

  • Érettségi vagy felsőfokú végzettség
  • 1-2 éves releváns munkatapasztalat (IT területen vagy telefonos ügyfélszolgálatban vagy sales és marketing területen)
  • Szolgáltatás orientált, ügyfélközpontú gondolkodás
  • Precizitás, önálló munkavégzés
  • Felhasználói és / vagy magasabb szintű informatikai ismeretek
  • Jó problémafelismerő -és megoldó képesség, flexibilitás
  • Csapatmunkára való képesség
  • Stressz-, monotonitás tűrőképesség

ELŐNYT JELENT

  • Andoc rendszer ismerete
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Érdeklődés az adattárházak iránt
  • Relációs adatbázis kezelő ismeret, SQL lekérdezések értelmezése
  • IT tapasztalat előny

SZEMÉLYISÉG

  • Lényeglátó, megoldáskereső, precíz személyiség
  • Rendszerszemlélet, komplex problémák gyors megértése
  • Csapatban és határidőre történő munkavégzés

AMIT KÍNÁLUNK

  • Munkavégzés helye: irodánkban Budapest XII. kerület és home office
  • Igényes, magas szintű zöldövezeti munkahely
  • Ergonomikus, modern kreatív munkakörnyezet
  • Ingyenes parkolási lehetőség biztosítva
  • Szakirányú képzés / konferenciák és vizsgák támogatása
  • Céges telefon, laptop biztosítása

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, XII. kerület

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.