
Szívesen dolgoznál a hazai piac egyik vezető mobiltávközlési vállalatánál? Most itt a lehetőség, hogy izgalmas projekteken, jó csapatban és különleges környezetben végezd a mindennapi munkád. Több mint ezren, mégis egy csapatként dolgozunk azon, hogy kompromisszumok nélküli Hipernet-élményt biztosítsunk mindenki számára. Jelentkezz hozzánk, mert velünk megoszthatod ötleteidet, behozhatod tudásod és mindent, ami Te vagy!
Csatlakozz a Telenor Magyarországhoz, mint
Solution Presales Manager.
A feladataid közé fog tartozni:
- A Nagyvállalati és a KKV ügyfélszegmensbe tartozó meglévő és potenciális ügyfelek IT/Telko igényeinek feltérképezése és első sorban a meglévő mobil és vezetékes telko valamint IT termékeken, szolgáltatásokon keresztül történő kiszolgálása;
- értéknövelt szolgáltatási ajánlatok és szerződéses együttműködések kidolgozása; az értékesítési és megvalósítási folyamat támogatása; szolgáltatásértékesítés.
- Ügyfelek részére testreszabott komplex távközlési és informatikai megoldások kidolgozása, bemutatása, az értékesítési és megvalósítási folyamat menedzselése;
- A fenti tevékenységek során aktív együttműködés elsősorban a Nagyvállalati és KKV ügyfélmenedzserekkel, Solution Presales Manager társakkal, valamint társosztályokkal, beszállítókkal, üzleti partnerekkel;
- Az ügyfélkiszolgáláshoz szükséges non-core termékek, funkciók naprakész és aktív ismerete;
- Folyamatos és naprakész ismeretek a Telenor munkafolyamatairól, kiszolgáló és háttér rendszereiről;
- Szolgáltatásfejlesztési feladatokban való részvétel, javaslattétel;
- Ügyfélrendezvényeken, valamint a Telenor által szervezett rendezvényeken, értekezleteken a Telenor képviselete, a szolgáltatás portfolió bemutatása;
- A Telenor szabályzatainak, különösen az Etikai Szabályzatának és a Sales Kódex-nek pontos betartása;
- A munkavégzéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok pontos és határidőre történő elvégzése;
- A Telenor alkalmazásain keresztül tudomására jutott adatok titkos kezelése, azok kiszivárgásának megakadályozása, ennek megtörténte esetén a közvetlen felettesnek történő azonnali jelentése;
- Telenor előfizetői adatainak kezelése a munkaköri feladatok ellátása érdekében, célhoz kötött módon, Adatvédelmi Szabályzattal összhangban;
- A közvetlen felettes rendszeres tájékoztatása a folyamatban lévő és elvégzett feladatokról, valamint a munkafeladatokkal kapcsolatos információk, tapasztalatok megosztása
Jelentkezz hozzánk, ha minél több igaz rád az alábbiakból:
- IT/Telko mérnök, mérnökközgazdász, illetve ezzel rokon egyetemi végzettség
- IT/Telko szolgálatás értékesítési területen szerzett min. 3 év tapasztalat B2B szegmensben (előny a mobil és vezetékes telko együttes ismerete)
- angol nyelv kommunikációs szintű (legalább középfokú nyelvvizsgával igazolt) ismerete
- MS Office ismeretek (word, excel, ppt)
- B kategóriás jogosítvány, legalább 5 év aktív gépjárművezetési tapasztalat
- kiváló problémamegoldó, kommunikációs és tárgyaló készség
- önálló, felelősségteljes munkavégzés
Előnyt jelent:
- Felsővezetői szintű (C-level) tárgyalási tapasztalat
Állás, munka területe(i):
- IT programozás, Fejlesztés
- IT tanácsadó, Elemző, Auditor
- Üzleti támogató központok
- Értékesítés támogatás
- Értékesítés, Kereskedelem
- Értékesítési munkatárs
Szükséges tapasztalat:
- 3-5 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Főiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Angol (Felsőfok/tárgyalóképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
2045 TÖRÖKBÁLINT, PANNON út 1.
Jelentkezés módja:
A koronavírus okozta megváltozott, új helyzethez alkalmazkodva minden hétfőn és pénteken otthonról dolgozunk. A teljesítményarányos bónuszon és a magán egészségbiztosításon túl természetesen korlátlan Hipernetet biztosítunk.
A tanulás és a fejlődés nagy hangsúlyt kap nálunk; évente megrendezett Learning Day eseményünket a kollégáink képzésének és az inspirációnak dedikáljuk.
Törökbálinti központunk az ország egyik legmodernebb irodaháza, amely már garden office-szal is várja a kollégákat, mindössze 20 percre Újbuda-központtól vagy a Déli pályaudvartól