Servicedesk ügyintéző

A DataCare Zrt. rövid bemutatása:

    A DataCare Zrt. küldetése, hogy innovatív informatikai megoldásain keresztül segítsen ügyfeleinek maximalizálni az információ megtérülését azáltal, hogy növeli az információ értékét, és csökkenti az információ birtoklás informatikai költségeit. A cégünk képes integrált informatikai megoldást szállítani, melyben különböző szoftveres és hardveres gyártói technológiák egyetlen egységes rendszerré és szolgáltatássá állnak össze az ügyfelek számára. A DataCare Zrt. széleskörű informatikai szolgáltatásokat nyújt ügyfelei részére.

    - Rendszerintegráció
    - Informatikai tanácsadás
    - Komplex informatikai megoldások
    - IT üzemeltetés
    - Magas rendelkezésre állású rendszerek (HP NonStop)
    - Szoftverfejlesztés
    - Big Data menedzsment

    Cégünk számára fontos a széleskörű szaktudás és a kompromisszumok nélküli minőség.

Feladatkör:

  • „Servicedesk” feladatok ellátása Linux és Novell operációs rendszerekben

Az ideális jelölt rendelkezik:

  • Novell operációs rendszer, illetve Novell alkalmazás ismeretekkel
  • Linux operációs rendszer ismeretekkel
  • Van operációs rendszerekkel kapcsolatban szerzett üzemeltetési tapasztalata
  • vagy hasonló munkakörben már betöltött előző munkatapasztalat
  • Nem szükséges idegen nyelv tárgyalás szintű ismerete, a kommunikáció nyelve magyar, de
  • a szakmai angolnyelv ismeret előnyt jelent
  • Fontos szempont a jó csapatmunkára való nyitottság, a problémamegoldó képesség, az előírt folyamatok precíz betartása, a feladatok határidőn belül történő dokumentálása
  • Az adott pozícióban elvárt a jó kommunikációs készség, az önállóság, a proaktivitás és a megbízhatóság

A DataCare Zrt. által nyújtott előnyök:

  • stabilan fejlődő informatikai cég
  • dinamikus csapatban történő munkavégzés
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek
  • ergonomikus munkakörnyezet

További információk:

  • Nélkülözhetetlen az általános IT ismeretek megléte
  • Fontos a betöltendő munkakörre érvényes munkavégzési szabályok betartása
  • A munkahely Budapest belváros V. kerületben található

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, V. kerület

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.