Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
Tíz éve sikeresen működő, fejlődő, magyar tulajdonú, informatikai rendszereket üzemeltető, és rendszerintegrációs tevékenységet ellátó cégként keresünk

SERVICE DESK vezetőt.

Felelősségek:

  • a Service Desk megfelelő működése, az ügyfelek elvárásainak és a szerződésben megfogalmazott pontoknak való megfelelőség, a különböző határidők és SLA-k betartásának biztosítása és felügyelete,
  • rendszeres és eseti jelentések, javaslatok készítése az SD működésével, a szolgáltatási színvonal teljesülésével és minőségével kapcsolatban,
  • a Service Desk magas színvonalú működéséhez az erőforrások munkaszervezése, kontrollja, fejlesztése, vezetése,
  • szervezeten belül a szolgáltatási szemlélet erősítése, az SD munkatársak fejlesztése,
  • az ügyfelekkel való folyamatos-, többszintű kapcsolattartás,
  • a szolgáltatás stratégiai tervezésében való aktív részvétel, éves szintű célok, prioritások, tervek, kezdeményezések megfogalmazása,
  • a terület teljesítményének folyamatos kontrolja,
  • saját hatáskörben nem megoldható tennivalók időben történő eszkalációja.

elvárások:

  • felsőfokú végzettség vagy releváns szakmai tapasztalat,
  • minimum 3 év szakmai és 2 év vezetői tapasztalat,
  • IT Service Desk menedzsmentben szerzett tapasztalat,
  • a pozícióhoz elvárható gazdasági és kontrol ismeret és tapasztalat megléte,
  • ügyfélközpontú gondolkodásmód, siker- és megoldás orientáltság,
  • kiemelkedő problémamegoldó- és motivációs készség,
  • kiváló kommunikációs készség,
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás.

előny:

  • informatikához kapcsolódó területen szerzett diploma,
  • ITIL vizsga,
  • hasonló munkakörben eltöltött legalább három éves tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • versenyképes és teljesítmény arányos kompenzációs csomag,
  • szakmai fejlődési lehetőség,
  • dinamikusan fejlődő és folyamatosan bővülő vállalati környezet,
  • változatos és önálló munkavégzés,
  • részvétel egy fiatal, dinamikus csapat munkájában.

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Projektmenedzsment
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezni lehet:

fényképpel, pozíció megnevezéssel és bruttó fizetési igénnyel ellátott szakmai önéletrajzzal. A jelentkezéseket a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.

Tájékoztatjuk, hogy a profession.hu Kft. álláshirdetési szolgáltatásait - beleértve az anonim álláshirdetés szolgáltatását - a www.profession.hu oldalon jelenleg a "Szerződő partnereink" aloldalon (elérhető 2015. augusztus 24-től) felsorolt partnereink veszik igénybe, így pályázati anyaga, önéletrajza bármelyikük részére megküldésre kerülhet.

Az anonim álláshirdetésre való jelentkezés kockázatai:
  • pályázati anyagát, önéletrajzát más személyek, akár a jelenlegi munkaadója is láthatja;
  • személyes adatait nem tudja nyomon követni, nem tudhatja meg, kik kapták meg pályázati anyagát, de jogosult a pályázati anyagának, - önéletrajzának törlését kérni a következő módon.
    A kérelmet az ugyfelszolgalat@profession.hu e-mail címre kell megküldeni az anonim álláshirdetés eredeti azonosítójával (ID) együtt. A Társaság a kérelmet továbbítja a munkáltató/hirdető részére. Kérjük, az eljárás menetéről előzetesen részletesen tájékozódjon az Adatkezelési Tájékoztató II. fejezet 3. pontjából.
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Service desk vezető
  • Rövid pozíció név: Service desk agent
  • Hirdető cég: Magyar cég
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Feladatok: a Service Desk megfelelő működése, az ügyfelek elvárásainak és a szerződésben megfogalmazott pontoknak való megfelelőség, a különböző határidők és SLA-k betartásának biztosítása és felügyelete, rendszeres és eseti jelentések, javaslatok készítése az SD működésével, a szolgáltatási színvonal teljesülésével és minőségével kapcsolatban, a Service Desk magas színvonalú működéséhez az erőforrások munkaszervezése, kontrollja, fejlesztése, vezetése, szervezeten belül a szolgáltatási szemlélet erősítése, az SD munkatársak fejlesztése, az ügyfelekkel való folyamatos-, többszintű kapcsolattartás, a szolgáltatás stratégiai tervezésében való aktív részvétel, éves szintű célok, prioritások, tervek, kezdeményezések megfogalmazása, a terület teljesítményének folyamatos kontrolja, saját hatáskörben nem megoldható tennivalók időben történő eszkalációja.
  • Elvárások: felsőfokú végzettség vagy releváns szakmai tapasztalat, minimum 3 év szakmai és 2 év vezetői tapasztalat, IT Service Desk menedzsmentben szerzett tapasztalat, a pozícióhoz elvárható gazdasági és kontrol ismeret és tapasztalat megléte, ügyfélközpontú gondolkodásmód, siker- és megoldás orientáltság, kiemelkedő problémamegoldó- és motivációs készség, kiváló kommunikációs készség, tárgyalóképes angol nyelvtudás.
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 3-5 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2018-02-20