A Qualysoft SMO (Service Manager Office) körülbelül 40 ügyfelünknél nyújt professzionális üzemeltetési és/vagy alkalmazástámogatási szolgáltatást. Ennek keretében fogadjuk az ügyfeleinktől érkező kéréseket, kérdéseket és problémákat. Koordináljuk a feladatokat, biztosítjuk a megfelelő erőforrásokat a megfelelő időben. Feladatunk többek között a gyors és pontos hibaelhárítás és megoldás, illetve az ügyfél igényei alapján a módosítási kérések pontosítása, specifikálása, megvalósítása vagy egy-egy önálló projekt megfelelő előkészítése az ajánlatadástól az indításig.

A csapat fókuszában az ügyfélelégedettség szerepel, természetesen úgy, hogy az a cégnek is megérje, azaz napi feladataink során mindig a win-win megoldásokra törekszünk.
A Qualysoft csapata

Service Delivery Manager

Kollégát keres!

    Az elmúlt egy évben, közel megduplázódott a support tevékenységünk és az ügyfeleink száma, ezért a csapatunk bővítése céljából keressünk új kollégánkat. Ha úgy gondolod, hogy ügyfélorientált személyiség vagy, aki nyitott az ügyfeleink problémáinak megoldására és elképzeléseinek megvalósítására, akkor téged keresünk a Service Manageri pozícióinkra.

Az alábbi feladatokra számíthatsz:

  • Ügyfeleinkkel való folyamatos kapcsolattartás
  • Az ügyfél elégedettség növelése
  • Tanácsadókkal és fejlesztőkkel való folyamatos egyeztetés és együttműködés
  • Incident és change management
  • Problem management
  • Resource management
  • KPI-ok és SLA-k tartása
  • Eszkalációk kezelése és megoldása
  • Riportok készítése
  • Teljesítésigazolások kezelése
  • Társterületekkel való együttműködés (PMO és key account management)

Amit mi keresünk az új kollégában:

  • Hasonló területen szerzett 3-4 éves tapasztalat
  • Gazdasági és/ vagy IT végzettség,
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs készség
  • ITIL ismeret
  • ISO ismeret
  • Proaktív és határozott személyiség
  • Problémamegoldó személyiség

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 11. kerület

Jelentkezés módja:

Ha felkeltettük az érdeklődésedet, várjuk a jelentkezésed a "Jelentkezem" gombra kattintva!