Delta Csoport

Világszínvonalú informatikai technológiák professzionális hazai szaktudással és egyedülálló szolgáltatási háttérrel ötvözve: ezt kínálja a DELTA Csoport (www.delta.hu), a magyar informatikai piac kiemelkedő rendszerintegrátora.

A DELTA Csoport közlekedésinformatikai projektekre specializált, dinamikusan fejlődő társvállalata, az New Line Kft. (www.newline.hu), kiváló szakemberei körébe új munkatársat keres az alábbi pozícióba:

Senior Support munkatárs

Feladatkör, felelősségek:

  • Sajátfejlesztésű szoftverek üzemeltetése
  • Szoftveres és hardveres hibabejelentések kezelése, megoldása, adminisztrálása
  • A hibajegyek követése, az esetek besorolása bug / feature / missing feature kategóriákba, majd priorizálása
  • Az ügyfelek által továbbított bejelentések, hiba esetek részletes kivizsgálása, azok technikai, illetve integratív adatokkal való kiegészítése és reprodukálása.
  • Az esetek precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával
  • Az érintettek értesítése, teendők nyomonkövetése
  • Reagálási, javítási határidők és a munkakörhöz kapcsolódó folyamatok betartása
  • Kapcsolattartás a szoftverfejlesztő csapattal, szervíztechnikusokkal
  • Szükséges eszközkészletek menedzselése
  • Gyártókkal, partnerekkel való kapcsolattartás
  • Tudásbázis, tapasztalatok építése
  • Folyamatos egyeztetés a termékfelelősökkel (Product Owner) a rendszer elvárt viselkedéséről
  • A rendszerhasználattal kapcsolatos javítási ötletek megfogalmazása, döntéshozatal előkészítése
  • A Support csapat tagjaként, a csapattal és annak vezetőjével való dinamikus együttműködés
  • Az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás

Használt környezetek:

  • Saját fejlesztésű szoftverek
  • MS Office programcsalád
  • Jira | Confluence
  • Hálózati felügyeleti és management eszközök (pl.: Zabbix)

Elvárások:

  • Szoftverüzemeltetési ismeretek
  • Magas szintű problémamegoldó készség
  • Pontosság, precizitás, terhelhetőség
  • Részletekre történő odafigyelés képessége
  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
  • Folyamat- és rendszerszemlélet
  • Proaktív személyiség, önfejlesztésre történő igény
  • Legalább 2 év tapasztalat szoftveres, support - helpdesk területen
  • Affinitás technikai rendszerekhez
  • Átfogó rendszerszemlélet, analitikus gondolkodás, komplex problémamegoldás
  • Igényesség az adminisztrációban
  • Készségszintű jártasság kimutatások készítésében, azok elemzésében
  • Lényegre törő és hatékony kommunikációs készség szóban és írásban
  • Önszerveződés, beleértve a saját prioritások kialakítását, azok folyamatos ütköztetését
  • Tudásmegosztásra való igény

Előnyt jelent:

  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • MS SQL ismeretek
  • webes alapismeretek (HTML, Javascript)
  • hálózati ismeretek

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • Azonnali munkába állás, főállású munkakör, határozatlan idejű szerződéssel
  • Teljes munkaidős állás, egy stabil hátterű, folyamatosan növekvő cégnél
  • A munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
  • Új technológiák megismerése
  • Valódi Team Spirit – nem maradsz egyedül a problémákkal
  • Munka-magánélet egyensúlyának tisztelete
  • Szakmai és egzisztenciális fejlődés
  • Konstruktív, innovatív csapat
  • Home Office lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Home office lehetőség

Munkavégzés helye:

Szeged

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.