
Delta Csoport
Világszínvonalú informatikai technológiák professzionális hazai szaktudással és egyedülálló szolgáltatási háttérrel ötvözve: ezt kínálja a DELTA Csoport (www.delta.hu), a magyar informatikai piac kiemelkedő rendszerintegrátora.
A DELTA Csoport közlekedésinformatikai projektekre specializált, dinamikusan fejlődő társvállalata, az New Line Kft. (www.newline.hu), kiváló szakemberei körébe új munkatársat keres az alábbi pozícióba:
Senior Support munkatárs
Feladatkör, felelősségek:
- Sajátfejlesztésű szoftverek üzemeltetése
- Szoftveres és hardveres hibabejelentések kezelése, megoldása, adminisztrálása
- A hibajegyek követése, az esetek besorolása bug / feature / missing feature kategóriákba, majd priorizálása
- Az ügyfelek által továbbított bejelentések, hiba esetek részletes kivizsgálása, azok technikai, illetve integratív adatokkal való kiegészítése és reprodukálása.
- Az esetek precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával
- Az érintettek értesítése, teendők nyomonkövetése
- Reagálási, javítási határidők és a munkakörhöz kapcsolódó folyamatok betartása
- Kapcsolattartás a szoftverfejlesztő csapattal, szervíztechnikusokkal
- Szükséges eszközkészletek menedzselése
- Gyártókkal, partnerekkel való kapcsolattartás
- Tudásbázis, tapasztalatok építése
- Folyamatos egyeztetés a termékfelelősökkel (Product Owner) a rendszer elvárt viselkedéséről
- A rendszerhasználattal kapcsolatos javítási ötletek megfogalmazása, döntéshozatal előkészítése
- A Support csapat tagjaként, a csapattal és annak vezetőjével való dinamikus együttműködés
- Az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás
Használt környezetek:
- Saját fejlesztésű szoftverek
- MS Office programcsalád
- Jira | Confluence
- Hálózati felügyeleti és management eszközök (pl.: Zabbix)
Elvárások:
- Szoftverüzemeltetési ismeretek
- Magas szintű problémamegoldó készség
- Pontosság, precizitás, terhelhetőség
- Részletekre történő odafigyelés képessége
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
- Folyamat- és rendszerszemlélet
- Proaktív személyiség, önfejlesztésre történő igény
- Legalább 2 év tapasztalat szoftveres, support - helpdesk területen
- Affinitás technikai rendszerekhez
- Átfogó rendszerszemlélet, analitikus gondolkodás, komplex problémamegoldás
- Igényesség az adminisztrációban
- Készségszintű jártasság kimutatások készítésében, azok elemzésében
- Lényegre törő és hatékony kommunikációs készség szóban és írásban
- Önszerveződés, beleértve a saját prioritások kialakítását, azok folyamatos ütköztetését
- Tudásmegosztásra való igény
Előnyt jelent:
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- MS SQL ismeretek
- webes alapismeretek (HTML, Javascript)
- hálózati ismeretek
Amit kínálunk:
- Versenyképes jövedelem
- Azonnali munkába állás, főállású munkakör, határozatlan idejű szerződéssel
- Teljes munkaidős állás, egy stabil hátterű, folyamatosan növekvő cégnél
- A munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
- Új technológiák megismerése
- Valódi Team Spirit – nem maradsz egyedül a problémákkal
- Munka-magánélet egyensúlyának tisztelete
- Szakmai és egzisztenciális fejlődés
- Konstruktív, innovatív csapat
- Home Office lehetőség
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
- Rendszerüzemeltető
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
- Home office lehetőség
Munkavégzés helye:
Szeged
Jelentkezés módja:
Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.