Az Aloha Informatika Kft. az elmúlt húsz évben stratégiai partnerséget alakított ki a legnagyobb informatikai gyártókkal. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy tökéletesen megismerjük a termékeiket, elnyerjük a legmagasabb gyártói akkreditációkat, hogy ezáltal ügyfeleinknek a legkiválóbb termékeket, szolgáltatásokat és megoldásokat szállíthassuk.

Követve a világ változásait folyamatosan nyitunk az új, innovatív technológiák irányába, ezek közé tartoznak a felhő alapú megoldások és szolgáltatások, illetve az „as a service” típusú megoldások infrastruktúra és alkalmazás oldalon is.

Cégünk széles portfóliójába beletartozik az infrastruktúra kialakítás hozzá kapcsolódó rendszermérnöki és szerviz szolgáltatásokkal, Microsoft felhő szolgáltatások és Microsoft platformon kialakított saját fejlesztésű termékek, plusz a szoftverfejlesztési üzletágunkon keresztüli egyedi fejlesztéseink és innovatív workflow automation software termékeink.

Értékesítési csapatunkba keressük új kollégánkat, aki az ügyfél igények és problémák megértése után a széles termék és szolgáltatási portfóliónk mentén alakít ki testre szabott megoldásokat leendő ügyfeleink számára.  

Senior sales consultant / Szenior kereskedelmi tanácsadó

Feladataid lesznek:

  • Értékteremtő üzleti lehetőségek felismerése az ügyfél problémák és igények megértésén keresztül, amelyek elősegítik a hatékony működést és a növekedést számukra;
  • Az ügyféligények és megoldások érthető megfogalmazása, leírása az árajánlat készítése során;
  • Az ügyfél igények lefordítása a szakértői területek számára, részvétel azok projektté alakításukban;
  • Ügyfél oldali felsővezetői, üzleti döntéshozói szinttel való kapcsolatépítés és együttműködés, meglévő kapcsolatrendszer előny;
  • Holisztikus szemlélet, az ügyfél működésének a megértése, alkalmazkodás különböző iparági környezetekhez, igényekhez;
  • Saját portfólió megértése és ügyfél igényeinek mentén való testre szabása.

Ideális vagy a számunkra, ha:

  • Konzultatív típusú sales vagy, fontos, hogy értsd az üzleti igényeket és megoldásainkat, és ezeket képviselni tudd akár az online térben is
  • Minimum 5 év tapasztalattal rendelkezel,
  • Átlagon felüli a kommunikációs és kapcsolatteremtő készséged,
  • Ügyfél oldali kapcsolatokkal rendelkezel
  • Kezdeményező típus vagy, értékeljük, ha az újdonság és a szokatlan ötlet nem akadályt, hanem lehetőséget jelent a számodra,
  • Rugalmasság, ami nélkülözhetetlen a folyamatosan fejlődő IT szektorban;
  • Ambiciózus vagy és határozott, szereted mozgásba hozni a dolgokat,
  • Problémaérzékeny vagy és megoldást kereső attitűd jellemez
  • Hosszú távú ügyfélkapcsolatok kialakítására törekszünk, a pozitív ügyfél élmény kiemelten fontos a számunkra
  • Képes vagy megváltozott környezetben, az online technológiákat használva az értékesítési lehetőségek kiaknázására, ügyfélkapcsolatok építésére
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel

Előnyt jelent:

  • Értékesítettél már korábban felhő alapú infrastruktúrát vagy szolgáltatásokat
  • Tárgyalási szinten beszélsz angolul
  • Microsoft 365, Azure, termékismeret
  • HP és HPE termékismeret (megoldások, szolgáltatások)

Amit kínálunk:

  • teljesítmény arányos juttatás
  • nyitott, lelkes csapat
  • lehetőség a szakmai fejlődésre
  • rugalmas munkaidő, te osztod be az időd
  • családbarát munkahely
  • modern, világos irodai környezet, és hatalmas teraszunk van 
  • home office lehetősége
  • leginkább azért szeretünk itt dolgozni, mert nyitott és befogadó a közösség, lehetnek ötletink, és meg is valósíthatjuk azokat;

Munkavégzés helye:

Office Garden irodaház

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Key Account Manager
  • Kereskedelmi munkatárs
  • Értékesítési munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.