BECK AND PARTNERS Kft.
Megbízónk a higiéniai szolgáltatások piacán nagy tapasztalattal rendelkező, 12 országban jelen lévő cégcsoport tagja munkatársat keres, XXII. kerületi székhelyére, az alábbi munkakör betöltésére:
SENIOR HR GENERALISTA (határozott idő – 2 év)

Senior HR generalista

Főbb feladatok, munkák:

  • Munkavállalók be- és kiléptetésének ügyintézése, adminisztrációs feladatok ellátása
  • Munkaszerződések, munkaköri leírások, tájékoztatók, egyéb munkajogi iratok elkészítése
  • Toborzási és kiválasztási folyamat teljeskörű lebonyolítása belföldi és külföldi pozíciókra
  • Bérszámfejtés előkészítése, ehhez kapcsolódó dokumentációk és nyilvántartások vezetése, kapcsolattartás a bérszámfejtéssel
  • Riportok, kimutatások készítése
  • HR adatbázisok pontos, naprakész vezetése
  • Részvétel HR projektekben, stratégiai tervek kidolgozásában, megvalósításában
  • Tervek és programok készítése a dolgozók ismereteinek továbbfejlesztésére, képzésére, átképzésére, a meglévő munkaerő megőrzésére
  • Szakmai vezetők és munkavállalók HR támogatása
  • Munkajogi feladatok koordinációja, adminisztrációja és együttműködés a vállalati jogásszal
  • Munka- és egészségvédelmi programok felügyelete (munkavédelmi- és tűzvédelmi oktatások, foglalkozás-egészségügyi szűrés)
  • Cégcsoporton belüli alkalmazottak utaztatása kereskedelmi járatokkal, ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása
  • Munkavállalók jogaival, egészségével, biztonságával, egyenlő lehetőségeivel és egyéb ügyeivel kapcsolatos szabályok és törvények betartásának biztosítása
  • Aktuális adatvédelmi szabályzatok betartása/betartatása
  • Cégcsoport vállalatainak HR kérdésekben történő támogatása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Min. 5 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban, írásban)
  • Munkajogi ismeretek, Ms. Office felhasználói ismeretek
  • Dinamikus, lelkes, kezdeményező
  • Kiváló szervező- és problémamegoldó készség
  • Megbízható, önálló munkavégzés
  • Együttműködő és támogató attitűd

Amit kínálunk:

  • Stabil, ugyanakkor folyamatosan fejlődő, innovatív munkahely
  • Anyagi megbecsülés
  • Szakmai fejlődés lehetősége
  • Kellemes munkahelyi légkör
  • Rugalmas munkaidő, home office lehetőséggel

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Multinacionális vállalatnál szerzett tapasztalat

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR manager, HR vezető
  • Szervezetfejlesztés
  • HR generalista, Specialista

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Egyéb információ:

  • Munkavégzés helye:
  • Budapest, XXII. kerület
  • Jelentkezés módja:
  • Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük csatoltan küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát –fizetési igény megjelölésével!