-
Helpdesk L1 munkatárs (Holland–Angol vagy Cseh–Angol nyelvtudással)
BudapestBr. 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol felsőfok • Cseh középfok • Holland középfok
-
IT SUPPORT • SERVICENOW • JIRA • Jegykezelő rendszer (pl. ServiceNow) • Képernyőmegosztó eszközök (pl. Teams, TeamViewer vagy vállalati távoli hozzáférési rendszer) • Vállalati kommunikációs platformok (Teams, Outlook) • Microsoft Office 365
Főbb feladatok- Alapvető hardver- és szoftverhibák távoli elhárítása vagy továbbítása a megfelelő technikai csoport felé
- Kapcsolattartás a felhasználók és a technikai csapatok között
- Esetek dokumentálása, nyomon követése
- Folyamatokkal kapcsolatos visszajelzések adása
- Hatékony együttműködés csapatban és önállóan
December 05. -
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva 1 órája -
-
Befektetési szolgáltatások csoportvezető
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- A befektetési szolgáltatási és ügyfélszámla-vezetési folyamatok jogszabályi és belső előírásoknak megfelelő működtetése (Bszt., Kbftv., MNB elvárások).
- Lakossági és kisvállalati ügyfelek kiszolgálásának, ügyfélszolgálati folyamatainak szakmai felügyelete.
November 25.• Előre sorolva 1 órája -
Customer Care Specialist (Hungarian & English)
Hibrid • 1134 Budapest, Dózsa György út 146.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Headset • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Answer incoming calls and emails in Hungarian and English, providing outstanding support.
- Process service requests via customer portals while ensuring accuracy and SLA compliance.
- Enter and manage jobs in our internal CMS system.
December 02.• Előre sorolva 1 órája -
-
Hitelügyintéző
1134 Budapest, Váci út 19.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Ügyfelek tájékoztatása a hitellehetőségekről és finanszírozási konstrukciókról;
- Hitelkérelmek teljes körű ügyintézése, az ehhez szükséges dokumentációk beszerzése és ellenőrzése;
- Szerződések előkészítése, ügyfelek támogatása a teljes hitelfelvételi folyamat során;
December 01.• Előre sorolva 1 órája -
-
Inside sales munkatárs
Budapest, XXIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Beérkező ügyfélhívások és e-mailek kezelése
- Kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel
- Rendelések adminisztrációja és nyomon követése
- Szoros együttműködés a gyártástervezéssel és logisztikával
- Reklamációk kezelése, problémák megoldása
- Egyéb adminisztratív és ügyfélkapcsolati feladatok ellátása
November 12.• Előre sorolva 1 órája -
Kereskedelmi asszisztens
Hibrid • 1222 Budapest, Nagytétényi út 112.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- új és meglévő partnerekkel való kapcsolattartás (telefonon és írásban)
- ajánlatok, megrendelések, visszaigazolások készítése és nyomon követése
- tendereken, pályázatokon, közbeszerzési eljárásban való aktív részvétel
- vevői adatok, szortiment, cikkszámok kezelése
November 13.• Előre sorolva 1 órája -
-
Polish Speaking Service Desk Agent
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 44.
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Lengyel felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 13.• Előre sorolva 1 órája -
-
Dutch Speaking Client Engagement Specialist
Távmunka / Remote
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélcélok megértése, támogatása és aktív előmozdítása
- Ügyfélteljesítmény nyomon követése, növekedési lehetőségek azonosítása
- Számlázási és adminisztratív ügyek, valamint beérkező ügyfélmegkeresések kezelése
- Napi együttműködés nemzetközi csapatokkal a gördülékeny ügyfélkiszolgálás érdekében
November 18.• Előre sorolva tegnap 01:02 -
-
- Teljes munkaidő
-
Windows
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélkapcsolati tevékenységek szakmai támogatása
- Új gázigények ajánlatainak kezelése
- Üzleti szolgáltatások, épületgépészeti termékek értékesítése, támogatása kezelése, ügyfelek tájékoztatása, folyamat nyomon követése
- Belső fogyasztói rendszerekkel kapcsolatos műszaki tanácsadás
- Költségvetés készítés
November 24.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
German speaking Customer Experience Advisor
Csongrád-Csanád megye
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Act as the first point of contact for customers and partners across multiple communication channels
- Manage incoming inquiries
- Manage your own case queue and ensure high-quality service
- Process account requests, refunds, social media queries, and log actions in internal systems
November 21.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
Spanish Speaking Contract Specialist - Experienced (fixed term)
Hibrid • 1087 Budapest, Hungária körút 40-44.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Spanyol felsőfok
Főbb feladatok- Deliver expert support in drafting, negotiating, executing, and implementing contracts across various deal types.
- Lead and manage contract roll-outs, including project management and closure activities.
- Drive continuous improvement initiatives within the contracting process.
November 26.• Előre sorolva tegnap 00:12 -
B2B Partner Koordinátor
Hibrid • HillSide Offices - Budapest, Alkotás u. 55-61, 1123
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- A szerződéses és ügyfélkapcsolati folyamatok adminisztratív támogatása (MNB dokumentáció, nyilvántartásbavétel/törlés)
- Ügyfél onboarding és számlányitási folyamatok támogatása, koordinálása (szabályzatok ismertetése, ellenőrzése, határidők kezelése)
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:11 -
Asset Administrator- Procure to Pay- Spanish Speaking
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Spanyol felsőfok
Főbb feladatokProcure to Pay Process Maintenance & Construction:...
November 21.• Előre sorolva tegnap 00:11 -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kapcsolattartás, kommunikáció az ellátást végző orvosokkal, közreműködő kollégákkal, szervezeti egységekkel
- privát járóbeteg rendelések megszervezése
- szűrőnapok megszervezése
- rendelők beosztásának folyamatos optimalizálása
- telephelyi rendelésekre vonatkozó statisztikák, riportok készítése
November 21.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
Senior Credit Control Analyst
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokEffective cash collection and monitoring of customers’ accounts (or own portfolio – may be cross-business or cross-country responsibility) consistent with BP’s credit standard & policies and preparing collection reports....
November 19.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
Reporting & Support Specialist (with German)
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Analyze data from multiple sources, identify trends, anomalies, and opportunities, and synthesize findings into concise, business-relevant conclusions and recommendations.
- Monitor and report costs and facilitate cost meetings
November 26.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
Compliance Business Partner
Hibrid • 1087 Budapest, Hungária körút 40-44.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Strategic Advisory: Act as a trusted advisor to senior stakeholders, embedding compliance frameworks and integrity into daily operations.
- Risk Monitoring & Assessment: Conduct risk assessments for VGSL and monitor market-level risk management using data, reports, and insights.
November 26.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
Assets Administrative Support- Portuguese Speaking
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Portugál felsőfok
Főbb feladatokProcure to Pay Process Maintenance & Construction:...
November 21.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Holland középfok
-
IT SUPPORT
Főbb feladatok- Address and troubleshoot IT-related issues for clients, serving as the initial point of contact (Level 1 IT support).
- Manage user inquiries via various channels, including phone, email, and support tools.
November 07.• Előre sorolva tegnap 00:09
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!