Senior Business Assistance (Budapest)

Your tasks

  • Independently manage the department's central e-mail gateway and pre-evaluate, distribute and track new messages
  • Information management for the SRM leader (request briefing materials and ensure briefing, proactive self-procurement)
  • Preparation and dissemination of information, obtaining information from internal and external agencies
  • Collaborate with other secretariats and coordinate management assistance
  • Ensure cross-divisional information exchange and a smooth and timely flow of information
  • Preparation and compilation of the conference documents, preparation of presentations, preparation, coordination of the minutes
  • Completion of project and specific special orders (for example ad hoc evaluations)

If you have…

  • Subject-oriented vocational training with work experience or university degree with a focus on personel management
  • Language skills in English B2 and German C1
  • Self-employed and self-responsible working methods are very important
  • Structured operation with secure handling of MS Office tools (Power Point and Excel)

What we can offer you in return?

  • Young and dynamic team
  • Continuous training and development opportunities in IT and foreign languages
  • Ergonomic, modern work environment in MillPark
  • Carrier development opportunity inside the company
  • And much more, for further info click here.

Location

Mill Park

Please finish your application with a registration on our website.

Új adatkezelési rendelkezések!

Fontos számunkra személyes adatai védelme, ezért szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy módosult a felhasználókra vonatkozó Adatkezelési Tájékoztató és a Munkáltatói Adatkezelési Tájékoztató , melyekben rögzítettük az újonnan bevezetésre kerülő chat beszélgetés és a hirdetői visszahívás kérés funkció adatkezelési feltételeit. Frissítettük továbbá az adatfeldolgozó partnerek listáját, amely új együttműködések révén a profession.hu szolgáltatásainak és működésének hatékonyságát kívánjuk növelni.