Grafton Recruitment

Sales Support Team Member (1-1-39925/PR)

Feladatok:

- Answer customer questions about the order process and provisioning status
- Collect relevant documentation to close out opportunities
- Handles a variety of pre-sales or post-sales service functions
- Responsible for outgoing order processing and documentation, including generating delivery documents

Elvárások:

- College degree
- Minimum 3 years relevant working experience in SSC environment, preferebly Business Management field
- Fluent English and German/French/Italian language knowledge
- Good knowledge of Microsoft Excel
- Excellent problem solving skills
- Strong organizational and time management skills, attention to detail

Amit a megbízónk kínál:

- Competitive compensation package
- Career opportunities: continuous challenges and great opportunities to grow
- Home office possibility

Állás, munka területe(i):

  • Üzleti támogató központok
  • Pénzügyi támogatás
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció
  • Értékesítés támogatás

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest