Mood Media Hungary Kft.
Csatlakozz hozzánk

Sales support

pozícióba!
In-store, eladáshelyi megoldásokkal, vásárlói-élményt fokozó eszközökkel és szolgáltatásokkal foglalkozó, nemzetközi hátterű, de családias hangulatú cég magyar csapatába keresünk új kollégát, aki a cégvezető ügyfélszerző tevékenységét fogja közvetlenül segíteni.
Olyan lelkes és energikus csapatjátékos kollégát keresünk, aki értékesítést támogató tapasztalattal és szemléletmóddal rendelkezik és ezáltal képes cégünk szolgáltatásait hatékonyan kommunikálni, bemutatni új és meglévő ügyfeleink számára. Ehhez szívesen keres meg potenciális és meglévő ügyfeleket is telefonon, e-mailben vagy akár személyesen is. Jelenleg is erős ügyfélállománnyal rendelkezünk, de szeretnénk a jövőben tovább bővülni és ehhez van szükségünk segítségre, új munkatárs személyében.
 

Főbb feladatok, munkák:

  • Cégvezető értékesítési feladatainak támogatása
  • Potenciális új ügyfelek felkutatása, megkeresése, bemutatkozó anyagok készítése és kiküldése, cégünk portfóliójának bemutatása
  • Az értékesítési folyamat támogatása és utókövetése
  • Ajánlatok készítésének adminisztratív támogatása
  • Ügyfél érdeklődések megválaszolása, információnyújtás a termékeinkről, szolgáltatásainkról
  • Ügyféltalálkozók egyeztetése a cégvezető számára
  • Piackutatás és konkurencia figyelés
  • Kimutatások, riportok, prezentációk készítése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Sales support területen szerzett tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvismeret
  • Microsoft Office napi felhasználó szintű, magabiztos használata – kimondottan PowerPoint, Word, Excel
  • Kedves, ügyfél centrikus személyiség
  • Ambiciózus, kitartó, elkötelezett, csapatjátékos attitűd
  • Kiváló kommunikációs készség, megbízhatóság, precizitás
  • Új technológiák iránti érdeklődés

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Marketing területen szerzett tapasztalat
  • Hasonló területen szerzett 3-5 év munkatapasztalat

Amit kínálunk:

  • Stabil, multinacionális vállalati háttér, családbarát légkörrel
  • Színvonalas, modern irodai munkakörnyezet
  • Fiatalos, lendületes, vidám és professzionális, együttműködő csapat
  • Részmunkaidős foglalkoztatás (6 órás munkavégzés)

Állás, munka területe(i):

  • Üzleti támogató központok
  • Értékesítés támogatás
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Részmunkaidő

Munkavégzés helye:

1016 Budapest, Hegyalja út 7-13.

Jelentkezés módja:

Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet, és úgy gondolod, hogy megfelelsz a fent írtaknak, küldd el fényképes önéletrajzod a fizetési igény feltüntetésével a” Jelentkezem” gombra kattintva.