Pensum Diákmunka Iskolaszövetkezet
Csatlakozz hozzánk

Sales és ügyfélkapcsolati asszisztens

pozícióba!
Magyarország egyetlen tőzsdén jegyzett HR szolgáltatója. Jelenleg a piac meghatározó tényezője Németországban, Ausztriában és Magyarországon egyaránt.

Főbb feladatok, munkák:

  • Sales adminisztráció
  • Külföldön dolgozó munkatársaink számára szálláskeresés
  • Segédkezés árajánlatok és szerződéstervezetek összeállításában
  • Potenciális, új ügyfelek felkutatása és elsőkörös felkeresése telefonon és/vagy e-mailen

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú német nyelvismeret - szükséged lesz rá a mindennapi munkavégzés során, hiszen német és osztrák ügyfelekkel kell majd kommunikálnod
  • MS Office ismeretek
  • Eredményorientált és rendszerszintű gondolkodás

Amit kínálunk:

  • Biztos alapokat egy későbbi sales és/vagy account manager pozícióhoz (akár házon belül is)
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Rugalmas időbeosztás
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Belelátás egy nemzetközileg működő HR cég mindennapjaiba

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Key Account Manager
  • Üzleti támogató központok
  • Értékesítés támogatás

Szükséges tapasztalat:

  • Pályakezdő/friss diplomás

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Német (Felsőfok/tárgyalóképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Szakmai gyakorlat
  • Diákmunka
  • Részmunkaidő

Egyéb juttatások:

Szakmai tréningek

Munkavégzés helye:

1066 Budapest, Mozsár utca

Jelentkezés módja:

A jelentkezem gombra kattintás után kérjük csatold önéletrajzod, vagy rövid bemutatkozásod német nyelven!