Állás részletei
-
Cég neve
Magyar Államkincstár
-
Munkavégzés helye
6720 Szeged, Széchenyi tér 9. -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
- Beiskolázási támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- Nem kell tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Feladatok
- Az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló kormányrendeletek alapján, valamint az Irányító Hatóság (továbbiakban: IH) és a Kincstár között létrejött megállapodásban foglaltak szerint közreműködik a Regionális Fejlesztési Programok Közreműködő Szervezeti (KSZ) feladatainak ellátásában, különösen a kedvezményezetteknél lefolytatott helyszíni ellenőrzések, helyszíni szemlék tekintetében (továbbiakban: helyszíni ellenőrzések).
- A kezelt projektnek megfelelően elvégzi az EMIR, az EUPR, illetve egyéb IT rendszerekkel kapcsolatos adminisztrációkat, a feladatkörébe tartozóan felelős az egyes informatikai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltéséért, a szükséges módosítások aktualizálásáért, végrehajtásáért, ellenőrzéséért, továbbá használja az IT rendszerek által adott sablonokat.
- Adatot és információt szolgáltat a vonatkozó jogszabályokban, valamint eljárásrendekben foglalt jelentések, beszámolók, riportok, ellenőrzési tervek készítéséhez, és az egyéb időszakos jelentések összeállításához. Vezeti a jogszabályokban és belső eljárásrendekben meghatározott nyilvántartásokat.
- A jóváhagyott ellenőrzési terv alapján a hatályos jogszabályok, belső szabályozók és egyéb utasítások alapján lefolytatja a helyszíni ellenőrzéseket, elvégzi a szükséges elő- és utómunkálatokat.
- A helyszíni ellenőrzés megkezdése előtt felkészül az adott projekt vonatkozásában, együttműködve a projektet kezelő munkatársakkal és a bevont külső szakértővel.
- A helyszíni ellenőrzés során jegyzőkönyvet készít és szükség esetén intézkedési tervet rögzít.
- Részt vesz az éves helyszíni ellenőrzési terv elkészítésében, annak negyedéves felülvizsgálatában és az éves helyszíni ellenőrzésekről készült összefoglaló elkészítésében.
- Részt vesz a projektek zárásában, a fenntartási időszakban végzett helyszíni ellenőrzésekben.
- Feladatköréhez kapcsolódóan ellátott feladatok során keletkezett információk alapján a szabálytalanságkezelésre vonatkozó szabályozást betartja és az észlelt szabálytalansági gyanú bejelentését megteszi az eljárásrendeknek megfelelően. Az IH által meghozott szabálytalansági döntéseket végrehajtja, melyre vonatkozóan beszámolót küld az EU Támogatási Főosztály részére a belső eljárásrendekben foglaltak szerint.
- Támogatja a projektek zárását, ha a zárás során bármilyen problémát, akadályt észlel, azt haladéktalanul jelzi a pályázat kezelését végző munkatárs felé.
- Az auditok, ellenőrzések során a szükséges segítség biztosítása az auditban közreműködő munkatársak, valamint külső ellenőrző szervezetek számára.
- Vezetője által meghatározott esetekben részt vesz a szakmai megbeszéléseken, konferenciákon, képzéseken. Kijelölés esetén munkacsoportokban való részvétel.
- A tevékenységéhez közvetlenül és közvetetten kapcsolódó jogszabályok, rendeletek, eljárásrendek, kézikönyvek, belső utasítások rendelkezéseit megismeri és alkalmazza.
- Közreműködik a vonatkozó európai uniós és magyar jogszabályi előírásoknak megfelelő, a KSZ feladatokat szabályozó eljárásrendek kialakításában, folyamatos aktualizálásban. Javaslatot tesz a vezetője felé a projektek végrehajtását elősegítő eljárásrendek, folyamatok hatékonyabbá tétele érdekében, amennyiben erre vonatkozó módszertani javaslata van.
- Feladatköréhez tartozó feladatait ellátja a Helyreállítási és Ellenállóképességi Eszközökből finanszírozott projektek vonatkozásában is
Elvárások
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen műszaki vagy gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség; vagy egyetemi vagy főiskolai végzettség és közbeszerzési területen szerzett képesítés; vagy középfokú iskolai végzettség.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
- Pályázat nyertesének speciális erkölcsi bizonyítvány.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Elvárt kompetenciák
- Szakmai ismeretek gyakorlati alkalmazása.
- Magas szintű kommunikációs és problémamegoldó képesség.
- Munkavégzésre vonatkozóan nagyfokú pontosság, igényesség.
Előnyt jelent
- Közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség, műszaki képzési területen szerzett szakképzettség.
- Hazai és/vagy uniós támogatások kezelésében és lebonyolításában szerzett tapasztalat.
- Helyszíni ellenőrzésben szerzett tapasztalat.
- Számviteli ismeretek.
- Felhasználói szintű MS Office irodai alkalmazások, kiemelten az Excel kiváló ismerete.
- B kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat.
Amit kínálunk
- Cafeteria.
- Munkába járás támogatása.
- Egészségügyi szűrővizsgálat lehetősége.
- Képzés/továbbképzési lehetőség.
- Juttatások (családalapítási, gyermeknevelési, iskolakezdési támogatás), gyermekprogramok (mikulás, gyermeknap, tábor stb.).
- Sportolási lehetőségek.
Munkahelyi extrák
- Sportolási lehetőség
Céginformáció
A Magyar Államkincstár közel hatezer főt foglalkoztató központi költségvetési szerv, több mint 25 éve kezdte meg a működését és a közigazgatás kiemelt szereplőjeként rendkívül szerteágazó, lényegében minden magyar embert érintő tevékenységet folytat. A Kincstár megbízható közintézmény és biztos, stabil munkahely.
Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni?
Jelentkezz, és legyél Te az új RFP helyszíni ellenőrzési referens (Szeged) kollégánk!
Szervezeti egység: Csongrád-Csanád Vármegyei Igazgatóság
Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár Csongrád-Csanád Vármegyei Igazgatóság, Állampénztári Iroda, 6720 Szeged, Széchenyi tér 9.
Szerződés típusa: határozatlan idejű, kormányzati szolgálati jogviszony.
Napi munkaidő: teljes munkaidőben.
Próbaidő: 6 hónap.
Jelentkezés módja
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Motivációs levelet illetményigény megjelölésével.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján a Karrier oldalon.
A pályázatokat 2026. január 5-ig a "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük megküldeni. Kérjük feltüntetni a feladatkör megnevezését: „RFP helyszíni ellenőrzési referens (CSON)”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2026. január 19. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése