Magyar Államkincstár logó

RFP helyszíni ellenőrzési referens (Szeged)

Állás részletei

  • Cég neve

    Magyar Államkincstár

  • Munkavégzés helye

    6720 Szeged, Széchenyi tér 9.
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Beiskolázási támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló kormányrendeletek alapján, valamint az Irányító Hatóság (továbbiakban: IH) és a Kincstár között létrejött megállapodásban foglaltak szerint közreműködik a Regionális Fejlesztési Programok Közreműködő Szervezeti (KSZ) feladatainak ellátásában, különösen a kedvezményezetteknél lefolytatott helyszíni ellenőrzések, helyszíni szemlék tekintetében (továbbiakban: helyszíni ellenőrzések).
  • A kezelt projektnek megfelelően elvégzi az EMIR, az EUPR, illetve egyéb IT rendszerekkel kapcsolatos adminisztrációkat, a feladatkörébe tartozóan felelős az egyes informatikai rendszerek naprakész, pontos adatokkal történő feltöltéséért, a szükséges módosítások aktualizálásáért, végrehajtásáért, ellenőrzéséért, továbbá használja az IT rendszerek által adott sablonokat.
  • Adatot és információt szolgáltat a vonatkozó jogszabályokban, valamint eljárásrendekben foglalt jelentések, beszámolók, riportok, ellenőrzési tervek készítéséhez, és az egyéb időszakos jelentések összeállításához. Vezeti a jogszabályokban és belső eljárásrendekben meghatározott nyilvántartásokat.
  • A jóváhagyott ellenőrzési terv alapján a hatályos jogszabályok,  belső szabályozók és egyéb utasítások alapján lefolytatja a helyszíni ellenőrzéseket, elvégzi a szükséges elő- és utómunkálatokat.
  • A helyszíni ellenőrzés megkezdése előtt felkészül az adott projekt vonatkozásában, együttműködve a projektet kezelő munkatársakkal és a bevont külső szakértővel.
  • A helyszíni ellenőrzés során jegyzőkönyvet készít és szükség esetén intézkedési tervet rögzít.
  • Részt vesz az éves helyszíni ellenőrzési terv elkészítésében, annak negyedéves felülvizsgálatában és az éves helyszíni ellenőrzésekről készült összefoglaló elkészítésében.
  • Részt vesz a projektek zárásában, a fenntartási időszakban végzett helyszíni ellenőrzésekben.
  • Feladatköréhez kapcsolódóan ellátott feladatok során keletkezett információk alapján a szabálytalanságkezelésre vonatkozó szabályozást betartja és az észlelt szabálytalansági gyanú bejelentését megteszi az eljárásrendeknek megfelelően. Az IH által meghozott szabálytalansági döntéseket végrehajtja, melyre vonatkozóan beszámolót küld az EU Támogatási Főosztály részére a belső eljárásrendekben foglaltak szerint.
  • Támogatja a projektek zárását, ha a zárás során bármilyen problémát, akadályt észlel, azt haladéktalanul jelzi a pályázat kezelését végző munkatárs felé.
  • Az auditok, ellenőrzések során a szükséges segítség biztosítása az auditban közreműködő munkatársak, valamint külső ellenőrző szervezetek számára.
  • Vezetője által meghatározott esetekben részt vesz a szakmai megbeszéléseken, konferenciákon, képzéseken. Kijelölés esetén munkacsoportokban való részvétel.
  • A tevékenységéhez közvetlenül és közvetetten kapcsolódó jogszabályok, rendeletek, eljárásrendek, kézikönyvek, belső utasítások rendelkezéseit megismeri és alkalmazza.
  • Közreműködik a vonatkozó európai uniós és magyar jogszabályi előírásoknak megfelelő, a KSZ feladatokat szabályozó eljárásrendek kialakításában, folyamatos aktualizálásban. Javaslatot tesz a vezetője felé a projektek végrehajtását elősegítő eljárásrendek, folyamatok hatékonyabbá tétele érdekében, amennyiben erre vonatkozó módszertani javaslata van.
  • Feladatköréhez tartozó feladatait ellátja a Helyreállítási és Ellenállóképességi Eszközökből finanszírozott projektek vonatkozásában is

Elvárások

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen műszaki vagy gazdaságtudományi képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség; vagy egyetemi vagy főiskolai végzettség és közbeszerzési területen szerzett képesítés; vagy középfokú iskolai végzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
  • Pályázat nyertesének speciális erkölcsi bizonyítvány.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

 

Elvárt kompetenciák

  • Szakmai ismeretek gyakorlati alkalmazása.
  • Magas szintű kommunikációs és problémamegoldó képesség.
  • Munkavégzésre vonatkozóan nagyfokú pontosság, igényesség.

Előnyt jelent

  • Közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség, műszaki képzési területen szerzett szakképzettség.
  • Hazai és/vagy uniós támogatások kezelésében és lebonyolításában szerzett tapasztalat.
  • Helyszíni ellenőrzésben szerzett tapasztalat.
  • Számviteli ismeretek.
  • Felhasználói szintű MS Office irodai alkalmazások, kiemelten az Excel kiváló ismerete.
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat.

Amit kínálunk

  • Cafeteria.
  • Munkába járás támogatása.
  • Egészségügyi szűrővizsgálat lehetősége.
  • Képzés/továbbképzési lehetőség.
  • Juttatások (családalapítási, gyermeknevelési, iskolakezdési támogatás), gyermekprogramok (mikulás, gyermeknap, tábor stb.).
  • Sportolási lehetőségek.

Munkahelyi extrák

  • Sportolási lehetőség

Céginformáció

A Magyar Államkincstár közel hatezer főt foglalkoztató központi költségvetési szerv, több mint 25 éve kezdte meg a működését és a közigazgatás kiemelt szereplőjeként rendkívül szerteágazó, lényegében minden magyar embert érintő tevékenységet folytat.  A Kincstár megbízható közintézmény és biztos, stabil munkahely.

Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni?

Jelentkezz, és legyél Te az új RFP helyszíni ellenőrzési referens (Szeged) kollégánk!

Szervezeti egység: Csongrád-Csanád Vármegyei Igazgatóság

Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár Csongrád-Csanád Vármegyei Igazgatóság, Állampénztári Iroda, 6720 Szeged, Széchenyi tér 9.

Szerződés típusa: határozatlan idejű, kormányzati szolgálati jogviszony.

Napi munkaidő: teljes munkaidőben.

Próbaidő: 6 hónap.

Jelentkezés módja

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Motivációs levelet illetményigény megjelölésével.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

 

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján a Karrier oldalon.

A pályázatokat 2026. január 5-ig a "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük megküldeni. Kérjük feltüntetni a feladatkör megnevezését: „RFP helyszíni ellenőrzési referens (CSON)”.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2026. január 19. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.


Álláshirdetés jelentése