Részmunkaidős recepciós-adminisztrátor

A Kolosy tértől pár percre lévő ügyvédi irodába keressük recepciós kollégánkat.

Főbb feladatok, munkák:

  • irodába érkező ügyfelek fogadása
  • beérkező telefonhívások fogadása, továbbadása, üzenetek felvétele és továbbítása
  • ügyfelek és kollégák részére recepción hagyott iratok / csomagok átadása / átvétele
  • általános asszisztensi feladatok ellátása (gépelés, iratfűzés, másolás, akta- és iratrendezés, szkennelés)
  • esetenként a bejövő- és kimenő postával kapcsolatos feladatok ellátása, postai ügyintézés
  • irodai rend fenntartása, növények, kert, folyosó rendben tartása
  • iroda üzemeltetéséhez kapcsolódó feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése
  • a feladatokat 6 órás műszakban kell végezni

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • hosszú távú együttműködési igény
  • pontos, precíz munkavégzés
  • kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • ápolt, igényes megjelenés
  • MS Word, Excel, Outlook felhasználói szintű ismerete
  • vidám, nyitott személyiség
  • angol nyelvtudás (alapfok, az ügyfelek útbaigazításához, elérhetőség megadásához)

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ügyvédi irodában és/vagy hasonló területen szerzett munkatapasztalat

Amit kínálunk:

  • versenyképes bérezés
  • jó hangulatú, barátságos csapat
  • igényes munkakörnyezet
  • azonnali kezdés
  • hosszú távú karrierlehetőség, pályakezdőknek is

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Recepciós
  • Titkárnő, Titkár

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Alapfok/társalgási szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Részmunkaidő 6 óra

Munkavégzés helye:

1036 Budapest, Bécsi út 52.

Jelentkezés módja:

Kérjük, fényképes önéletrajzzal jelentkezzen a pozícióra, a fizetési igény megjelölésével.