A NetPincér, a hazai online ételrendelés piacvezetője

részmunkaidős

Részmunkaidős Contact Center Agent / Ügyfélszolgálatos munkatárs

munkatársat keres!

 

Röviden összefoglalva:

  • segíts felhasználóinknak és a partnereinknek chaten, telefonon és e-mailben
  • teljes munkaidőben, napi 4 órában
  • a járvány ideje alatt otthonról, és akár utána is home office-ban,
  • ha jó a kommunikációs készséged, gyorsan és pontosan gépelsz és beszélsz egy kicsit angolul.

 

Ha idáig oké, olvass tovább a részletekért!

 

Kommunikatív vagy? Szeretsz emberekkel foglalkozni? Szeretsz magyarázni? Akkor jelentkezz hozzánk Ügyfélszolgálatos munkatárs pozícióra! Munkád során te felelsz majd azért, hogy vásárlóink és partnereink fantasztikus rendelési élményben részesüljenek.


Mit jelent ez?

  • A kezdeti onboarding és tréningek után (az elején kapsz magad mellé valakit) máris segíthetsz a NetPincér felhasználóinak és partnereinek chaten, telefonon és emailben.
  • Látni fogod a rendelési/kiszállítási folyamatok háttérrendszereit, és ezekből, meg a felhasználók/partnerek által adott információkból megtalálhatod a legjobb megoldást az adott kérdésre
  • Ebben is segítünk, sok leírásunk és folyamatunk van, és a csapat tagjai + a csapatvezetők is be tudnak szállni egy-egy bonyolultabb esetnél.
  • Számíts rá, hogy munkád során sok hasonló üggyel fogsz találkozni, így ezeket nagyon gyorsan meg fogod tudni válaszolni.


A NetPincéren belül a közvetlen csapatod körülbelül 30 fős lesz. Ha jobban szeretsz chatelni, akkor a Customer Service csapatot ajánljuk, ők segítenek neked minden nap, hogy segíthess a felhasználóinknak. Ha szóban vagy jobb és szeretsz telefonálni, akkor pedig a Partner Service csapatunkhoz érdemes csatlakoznod, ők segítik éttermi és bolti partnereinket. A csapatot támogatja még tréner, aki segít megtanulni az alapokat és aztán továbbfejleszti a képességeidet és quality analystek, akik visszajelzést adnak a konkrét ügyeidről.

Mi a feladat?

  • A NetPincér Customer Service vagy Partner Service csapatának tagjaként a következők lesznek a feladataid:

  • A NetPincér felhasználóinak és partnereinek (éttermek, boltok) tájékoztatása és felmerülő problémáik megoldása
    • chaten, e-mailen, telefonon és a közösségi médiában,
    • pozitív, nyugodt és határozott hozzáállással,
    • akár párhuzamosan, egyszerre több ügyet kezelve,
    • úgy, hogy elégedettek legyenek velünk, és legközelebb is minket válasszanak.
  • Kapcsolattartás ügyfélszolgálatos- és diszpécserkollégákkal, egy-egy ügy közös megoldása.
  • Saját ügyek gyors és hatékony végigvitele, ha szükséges, a NetPincéren belül a megfelelő csoporttal együttműködve.
  • Belső dokumentumokról, segédletekről, tréninganyagokról visszajelzés adása, akár fejlesztése.
  • A felhasználóinktól/partnereinktől érkező visszajelzések gyűjtése, elemzése, megoldási javaslatok készítése.

Mit várunk tőled?

  • Szuper kommunikációs készséget – szükséged lesz rá írásban és szóban egyaránt, az éhes emberek türelmetlenek. Az is fontos, hogy az első pár mondatból fel tudd mérni, hogy kivel beszélgetsz a chatben vagy a hívásban, és a neki megfelelő stílusban válaszolj. Ráadásul most az egész csapat otthonról dolgozik, velük is jól kell tudnod együttműködni.
  • Türelmet és megértést – ha empatikus vagy a felhasználóinkkal és partnereinkkel, nekik is és neked is jobb lesz napod. Nem kell zennek lenned, de segít.
  • Tudj többfelé figyelni – egyszerre több beszélgetésben is részt kell venned, felhasználókkal, partnerekkel, kollégákkal.
  • Gyorsan kapcsolj és kösd össze az információmorzsákat – legyél jó problémamegoldó, aki összevadássza a fontos információkat és helyes következtetéseket von le belőle.
  • Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismereteket. Pl. billentyűkombinációk használatát, a böngészők funkcióinak ismeretét (cache-törlés), alap számítógépes/mobiltelefonos hibaelhárítást.
  • Gyors és pontos gépelést és helyesírást – nem baj, ha sokat hibázol, csak vedd észre és javítsd.
  • Rendszeretet és rendszerességet – tartsd rendben a saját ügyeid, feljegyzéseid és a közös dokumentumokat is.
  • Ownership-szemléletet/felelősségtudatot – minden felhasználó és partner és minden ügy fontos, senkit nem várathatunk vagy hagyhatunk válasz nélkül.
  • Alapfokú angol nyelvtudást – néhány rendszerünk angolul érhető el, és vannak külföldi felhasználóink és partnereink is.
  • Középfokú végzettséget.

Hogy lehet több esélyed?

Ezek nem kötelezők, de ha megvannak, nagyobb eséllyel veszünk fel:

  • Erős középfokú angol nyelvtudás (nem a nyelvvizsgád nézzük, hanem hogy tényleg tudsz-e jól angolul).
  • Korábbi ügyfélszolgálati tapasztalat.

Mennyit, mikor és hol kell dolgozni?

  • Részmunkaidőben, napi 4 órában. Ez azt jelenti, hogy hétfőtől vasárnapig heti 5 napban, a legforgalmasabb időszakokban (Customer Service-en 11.00-15.00 között vagy 18.30-22.30 között, Partner Service-en 9.00-13.00 között vagy 18.30-22.30 között, tehát az adott napon egyszer négy órában) támogatod a felhasználóinkat vagy partnereinket.
  • Az év minden napján dolgozunk, hétvégén is, ünnepnapokon is. Természetesen jogosult vagy vasárnapi és munkaszüneti napi pótlékra is, ha ilyen napokon dolgozol.
  • Munkaidőkeretben dolgozunk, azaz rugalmasan figyelembe tudjuk venni a beosztásnál az igényeidet. A túlórát nem szeretjük, de ha szükség van rá a megnövekedett forgalom miatt, akkor természetesen kifizetjük a pótlékkal együtt.
  • A belvárosban, a Bálna mellett, a Fővám téri vásárcsarnok mögött – de a járványhelyzet elmúltáig biztosan lehet otthonról dolgozni, sőt, akár utána is.

Miért válassz minket?

Az ügyfélszolgálat a cég arca, felhasználóinkkal és partnereinkkel itt találkozunk, itt tudunk nekik segíteni, ha elakadnak valahol. Nagyon hálás szerep ezt az élményt a legjobbá tenni!

  • Szívesen támogatunk a fejlődésben mentoringgal vagy akár szakmai tréningekkel is. Az ügyfélszolgálaton fejlődhetsz, tanulhatsz, de elleshetsz pár dolgot a logisztikától, marketingtől, salestől és másoktól is. Emellett hozzáférésed lesz többezer online kurzushoz a myacademy oldalon. Ha fejlesztenéd az angolod, abban is segítünk.
  • Rendszeresen gyűjtünk visszajelzéseket a működő és javítandó dolgokról, így te is alakíthatod, hogy milyen legyen itt dolgozni.
  • Időről-időre megajándékozunk NetPincéres ajándékokkal (virtuálissal és fizikaival is).
  • A munkához szükséges eszközöket biztosítjuk (számítógép, monitor, stb.)
  • Tervezhető havi beosztást készítünk az igényeid figyelembevételével, és természetesen 100%-ban bejelentünk.
  • Frissen felújított és kifejezetten az igényeinkre szabott irodába költözhetsz velünk Budapest belvárosában. Járhatsz be biciklivel, van zuhanyzónk, és saját konditermünk is, amit szabadon használhatsz.
  • Nemzetközi hátterünknek köszönhetően külföldi példákon keresztül is inspirálódhatsz, hipergyorsan növekvő, biztos vállalati háttérrel rendelkező csapatunk tagja lehetsz.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Alapfok/társalgási szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Home office lehetőség
  • Részmunkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.