Szívesen dolgoznál Magyarország leggyorsabban növekvő, digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó Bankjában?
                                        Csatlakozz a GRÁNIT Bank csapatához

Rendszerszervező

pozícióba!

    A GRÁNIT Bank Magyarország legdinamikusabban növekvő hitelintézete, amely az alapításától számított nyolcadik évre ötvenszeresére növelte üzleti aktivitását és számos innovatív újítást vezetett be, amely jelentősen változtatta meg a hazai pénzügyi kultúrát.
    A GRÁNIT Bank célja, hogy innovatív üzleti modellel, a legmodernebb online banki megoldások alkalmazásával, konzervatív hitelezéssel, kimagasló ügyfélélményt biztosítson kényelem, költséghatékonyság, biztonság és gyorsaság tekintetében a lakossági és vállalati ügyfelei részére egyaránt.
     
    Különösen büszkék vagyunk arra,
    hogy 2018-ban a Mastercard nekünk ítélte
    "Az év lakossági mobil- és online-banki eszköze” díját és 2. helyezést értünk el „Az év bankja” és „Az év leginnovatívabb bankja” kategóriában, továbbá a GRÁNIT Bank ismét MagyarBrands lett.
     

Miben számítunk Rád?

  • Informatikai rendszerek kapcsán szervezői és üzleti elemzői feladatok ellátása,
  • Specifikáció (követelmény jegyzék, rendszerterv és egyéb szervezői dokumentáció) készítése és egyeztetése az üzleti és háttérterületekkel,
  • Termékfejlesztés IT oldali támogatása,
  • Hibakeresésben részvétel,
  • Fejlesztések funkcionális tesztelése,
  • Közreműködés kontroll-listák készítésében,
  • Szakmai konzultáció a külsős beszállítók szakembereivel,
  • Kisebb fejlesztések témavezetése, végrehajtás koordinálása.

Téged keresünk, ha:

  • Rendelkezel legalább 2 év rendszerszervezői tapasztalattal
  • Alapszinten ismered az SQL nyelvet
  • Jó problémamegoldó képességgel rendelkezel;
  • Jó a kommunikációs készséged;
  • Csapatjátékos vagy;

Előnyként értékeljük:

  • Tudod mi az a GIRO, AZUR, PSD2, fizetésforgalom
  • Ismered a pénzintézetek tevékenységére vonatkozó szabályozásokat;
  • Ismered a bankok üzleti- és háttérfolyamatait;

Mit kínálunk?

  • Versenyképes jövedelem + egyéb béren kívüli juttatások (Cafeteria);
  • Képességeidnek megfelelő pozíció, folyamatos szakmai fejlődési lehetőség;
  • Egy barátságos közösség, ahová érdemes tartozni;
  • Kiváló munkahely: „A+” kategóriás irodaház;
  • AYCM SportPass tagság: kedvezményes sportolási lehetőség az irodaházban lévő sportcentrumban;
  • Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
  • Munkavégzés időtartama: határozatlan (3 hónap próbaidő);

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Termékfejlesztés
  • IT programozás, Fejlesztés
  • IT tanácsadó, Elemző, Auditor
  • Rendszertervező
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, valamint rendelkezel a kiírt tapasztalattal, akkor kérjük küldd el pályázati anyagodat fizetési igényed megjelölésével a „Jelentkezem” gombra kattintva.