Az Allianz Hungária Zrt. budapesti munkavégzésre/távmunkában keres 

Rendszerszervezőt.

Kik vagyunk mi?

Az Allianz a világ egyik legnagyobb globális biztosítási és pénzügyi szolgáltatója. Több mint 70 országban, 140 000 munkatársunk áll közel 86 millió ügyfelünk rendelkezésére.

A nemzetközi Allianz Csoport tagjaként az Allianz Hungária Zrt. a magyar biztosítási piac piacvezető biztosítója. Számos szakmai elismerés jelzi azt a magas színvonalú munkát, amellyel ügyfeleink rendelkezésére állunk.

Az Allianz Hungária Zrt. vezető szerepe a magyar biztosítási piacon hosszú évek óta töretlen. Ahhoz, hogy ez a töretlen fejlődés folytatódjon, és a lehető legmagasabb színvonalon tudjuk ügyfeleinket szolgálni, az egyik legfontosabb kulcs emberi erőforrásaink hatékonysága. Hisszük, hogy jelenlegi és jövőbeni sikereink munkatársaink odafigyelő szaktudásán, precíz, ügyfélközpontú napi munkáján és pozitív emberi együttműködésén alapszik.

Minden munkatársunknak versenyképes jövedelmet, nemzetközileg élenjáró ismereteket, a folyamatos fejlődés lehetőséget és egy nagyvállalat stabilitását biztosítjuk.

Főbb feladatok

  • Üzleti alkalmazásokkal, folyamatokkal kapcsolatos fejlesztési igények specifikálása, dokumentálása, változások támogatása, szükséges fejlesztések menedzselése
  • Részvétel a fejlesztések, módosítások tesztelésében (szervezői teszt végrehajtása és a felhasználói tesztelések támogatása)
  • Régiós projektekben informatikai megvalósítások támogatása
  • Üzleti alkalmazás hibák és incidensek megoldásának támogatása
  • Üzleti alkalmazások paraméterezési és riportkészítési feladatainak ellátása
  • Kapcsolattartás a külső rendszerfejlesztőkkel, a felhasználói területekkel, valamint az érintett üzleti társterületekkel

Elvárásaink

  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • 1-5 éves, hasonló területen, multinacionális környezetben szerzett tapasztalat
  • Aktív angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • Általános irodai szoftverek, MS Office programok magabiztos, felhasználói szintű ismerete
  • Nagyvállalati informatikai rendszerek szervezésében szerzett tapasztalat
  • Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs képesség
  • Jó szervező-, problémamegoldó képesség, gyakorlatias, folyamatszemléletű gondolkodás
  • Pontosság, precizitás, megbízhatóság, önálló munkavégzés

Előnyt jelent

  • PL/SQL és Oracle adatbázis ismeretek (adatbázis-tervezés és kezelés)

Állás, munka területe(i):

  • IT programozás, Fejlesztés
  • Programozó, Fejlesztő
  • Projektmenedzsment
  • Rendszertervező

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Távmunka/otthoni munka

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.