Egy nemzetközi biztosítási konszern tagjaként, mint a magyar biztosítási piac egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője keressük leendő

RENDSZERMÉRNÖK

kollégánkat.

AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ:

  • Közvetlen hangulatú munkakörnyezetben dolgozhatsz
  • Kipróbálhatod, milyen egy agilis átalakuláson átformálódó, újításokra nyitott munkahely
  • Megismerkedhetsz a biztosítási szakmával

AMIK A NAPI FELADATAID LESZNEK:

  • Géptermi informatikai infrastruktúra felügyelete
  • Szerverek monitorozása, automatizált riasztások kezelése
  • Rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése szerver oldalon
  • Új alkalmazások telepítése, bevezetése, frissítése, nyomon követése
  • Patch management
  • Mentő rendszer üzemeltetése, felügyelete
  • Tanúsítványok kezelése
  • Rendszerdokumentációk készítése, karbantartása
  • Hálózati konfigurációs igények elvégzése
  • Karbantartási és fejlesztési javaslatok megfogalmazása, kivitelezése
  • A felmerülő működési és teljesítménnyel kapcsolatos problémák elemzése és javítása
  • Hálózati eszközök működések ellenőrzése, monitorozása
  • Központi informatikai infrastruktúrához tartozó hálózati eszközök, szerverek, storage-ok üzembe helyezése, üzemeltetése, felügyelete
  • Hibakeresés (probléma detektálása, szükség esetén továbbítása)
  • Kapcsolattartás, együttműködés az IT fejlesztéssel és szakterületekkel
  • Projektekben való részvétel

AMIT VÁRUNK TŐLED:

  • Felsőfokú informatikai szakirányú végzettség
  • Minimum 1-3 éves releváns szakmai tapasztalat
  • MS Windows és Linux szerver operációs rendszer üzemeltetési ismeretek és gyakorlat
  • Hálózat/SAN/Storage/szerver infrastruktúra üzemeltetési ismeretek és gyakorlat
  • VMware infrastruktúra üzemeltetési ismeretek és gyakorlat
  • Üzemeltetési ajánlások (ITIL) és folyamatok ismerete
  • Pénzintézeti informatikai biztonsági követelmények ismerete
  • Folyamatszemléletet, strukturált gondolkodásmód
  • Alkalmasság a csapatmunkára és az önálló munkavégzésre is
  • Jó problémamegoldó készség
  • Megbízhatóság, önállóság, pontos és precíz, szabálykövető munkavégzés
  • Jó stressztűrő képesség
  • Minimum szakmai szintű alap angol nyelvtudás

AMI ELŐNY LEHET:

  • Pénzintézeti környezetben szerzett tapasztalat
  • Hasonló területen szerzett munkatapasztalat
  • Szakmai vizsgák és minősítések megléte
  • Üzemeltetési ajánlások (ITIL) és folyamatok ismerete

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Kiváló munkahelyi légkört, összetartó és lelkes csapatot
  • Felelősségteljes munkát
  • Rugalmas munkakörülményeket
  • Folyamatos visszajelzést munkádról és fejlődésedről
  • Versenyképes jövedelmet, cafeteriát és bónuszt
  • Szakmai tapasztalatszerzési és képzési lehetőséget, mindezt a munka-magánélet egyensúlya mellett

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Hálózati és Rendszermérnök
  • Rendszerüzemeltető
  • Projektmenedzsment

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Alapfok/társalgási szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, 1022 Bég utca 3-5.

Jelentkezés módja:

Ha szívesen dolgoznál velünk, kérjük, küldd el részletes szakmai önéletrajzod a „Jelentkezem” gombra kattintva.

Várunk!