Ausztriai és magyarországi telephellyel rendelkezö cégünk logisztikai szolgáltatásokkal foglalkozik.
Lukácsházi telephelyünkre munkatársat keresünk a következö pozícióra:

Rendszergazda

Feladatok:

  • IT infrastruktúra karbantartása, fejlesztése, üzemeltetése
  • Saját fejlesztésű alkalmazások üzemeltetése
  • Saját fejlesztésű szoftverekhez kapcsolódó javítási és módosítási javaslatok kidolgozása
  • Felhasználók támogatása

Elvárások:

  • Windows Server 2012/2016 ismeretek (Active Directory, DNS, DHCP, IIS, WSUS)
  • MS Exchange 2013/2016
  • Office 365
  • Windows 7 és Windows 10 operációs rendszerek ismerete
  • Hálózati ismeretek, VPN technológiák
  • Nyomtatók és hálózati eszközök karbantartásának/üzemeltetésének képessége
  • VOIP technológia ismerete
  • Magas problémamegoldó képesség, hatékony munkavégzés
  • Teherbírás, stressztűrő képesség
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás / német nyelvtudás előnyt jelent
  • Utazási hajlandóság és rugalmasság (Ausztria/Bécs)
  • IT területen szerzett legalább 5 éves tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Korszerű, dinamikusan fejlődő, hosszútávú munkahely
  • Versenyképes jövedelem, bónusz rendszerű díjazás, év végi jutalom
  • Szakmai fejlődési lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Rendszerüzemeltető
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Lukácsháza

Jelentkezés módja:

Amennyiben Ön magabiztos, megfelel a fenti elvárásoknak és szeretne egy fiatalos csapatban dolgozni, várjuk fényképes önéletrajzát, bérigény megjelölésével, 2019. december 10-ig a "Jelentkezem" gombra kattintva.