Egy nemzetközi biztosítási konszern tagjaként, mint a magyar biztosítási piac egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője keressük leendő

RENDSZERGAZDA munkatársunkat

MILYEN FELADATOK VÁRNAK RÁD?

  • Felhasználók informatikai támogatása
  • Munkaállomások telepítése, konfigurálása, frissítése, karbantartása
  • Szerver oldali rendszergazdai feladatok ellátása
  • Rendszerek monitorozása, felügyelete, mentése, archiválása
  • Hibakeresés (probléma detektálása, szükség esetén továbbítása)
  • Hardver-szoftver hibák megelőzése, elhárítása
  • Kapcsolattartás, együttműködés az IT fejlesztéssel és szakterületekkel

MIT KÉRÜNK TŐLED?

  • Felsőfokú szakirányú végzettséget
  • Hasonló területen szerzett munkatapasztalatot
  • Microsoft Windows szerverek és munkaállomások üzemeltetésében szerzett tapasztalatot
  • Ticketing rendszerek ismeretét
  • Kiváló kommunikációs képességet szóban és írásban egyaránt
  • Folyamatszemléletet, strukturált gondolkodásmódot
  • Jó problémamegoldó készséget
  • Megbízhatóságot, önállóságot, pontos és precíz munkavégzést
  • Minimum szakmai szintű alap angol nyelvtudást

ELŐNY:

  • Pénzintézeti környezetben szerzett tapasztalat
  • Szakmai vizsgák és minősítések megléte
  • Üzemeltetési ajánlások (ITIL) és folyamatok ismerete

Amit kínálunk:

  • Kiváló munkahelyi légkört, összetartó és lelkes csapatot
  • Felelősségteljes munkát
  • Rugalmas munkakörülményeket
  • Folyamatos visszajelzést munkádról és fejlődésedről
  • Versenyképes jövedelmet, cafeteriát és bónuszt
  • Szakmai tapasztalatszerzési és képzési lehetőséget, mindezt a munka-magánélet egyensúlya mellett

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Rendszergazda
  • Rendszerüzemeltető
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Alapfok/társalgási szint

Munkavégzés helye:

Budapest II. kerület

Jelentkezés módja:

Ha szívesen dolgoznál velünk, kérjük, küldd el részletes szakmai önéletrajzod a „Jelentkezem” gombra kattintva.

Várunk!