A Központi Hitelinformációs Rendszer (KHR) akarva-akaratlanul együtt él mindannyiunkkal, és hatással van a jelenünk, sőt a jövőnk alakulására is. Az általa nyújtott szolgáltatást a világban általában Credit Bureau szolgáltatásnak nevezik, Magyarországon hitelreferencia szolgáltatás néven vált közismerté. Hazánkban egyetlen cég nyújt ilyen szolgáltatást:

a BISZ Zrt.

Dolgozz velünk

rendszergazda

munkakörben!

Főbb feladatok, melyek várnak Rád

  • Belső irodai informatikai rendszerek felügyelete, adminisztrációs teendők ellátása (Windows kliens konfigurálás, telepítés, patch upgrade, jogosultság kezelés, szoftver és licence nyilvántartás)
  • Felhasználók informatikai támogatása, irodai rendszerekhez kapcsolódó problémák megoldása, incidensek kezelése
  • Active Directory adminisztrálás
  • IT partnerekkel való kapcsolattartás
  • Informatikai eszközök bővítési igényeinek megfogalmazása, beszerzések koordinálása
  • Irodai környezetet érintő technológiai átállások tervezése, egyeztetése, koordinációja, tesztelése
  • Üzemzavarok kivizsgálása, megoldások szakmai irányítása, ÜFT-ben részvétel
  • Alkalmazások üzemeltetésére szerződött külső cég tevékenységének támogatása
  • Immateriális javak és tárgyi eszközök leltári nyilvántartás vezetése
  • Részvétel üzleti alkalmazások technikai és biztonsági fejlesztéseiben és tesztelésében

Ideális jelölt vagy, ha az alábbi képességekkel, készségekkel rendelkezel

  • Legalább középfokú informatikai végzettség
  • Minimum 3 éves szakmai tapasztalat
  • Hálózati és hardver alapismeretek
  • Alkalmazás rendszergazdai gyakorlat (Windows, Linux, LAN, kommunikáció)
  • Microsoft Office alkalmazások magas szintű felhasználói ismerete
  • Hibajegy kezelő rendszer ismerete
  • Nyitottság összetett technikai folyamatokra
  • Önálló munkavégzés
  • Precizitás
  • Megbízhatóság
  • Jó kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt)
  • Magas szintű együttműködési képesség
  • Széles látókör
  • Az új feladatok felé nyitott, pro aktív gondolkodás
  • Elkötelezettség, lojalitás
  • Feddhetetlen előélet

Előnyt jelenthet

  • Felsőfokú informatikai végzettség
  • Adatbiztonsági, adatvédelmi képzettség
  • Alkalmazás rendszerszervezői, tervezési és tesztelési tapasztalat
  • Adatbázis rendszer (Oracle, SQL, MongoDB) és XML, XSD, HTML technológiák ismerete
  • Teszteszköz ismeret
  • Java, JBoss, Glassfish, SSO, SOAP ismeret
  • Architektúra tervezési ismeret
  • Pénzintézeti, pénzforgalmi gyakorlat
  • Angol nyelv ismerete
  • "B" kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • Együttműködő, jó hangulatú csapat
  • Felelősségteljes, érdekes feladatok
  • Próbaidőt követően határozatlan idejű munkaviszony
  • Az elvárásokkal arányos juttatási csomag

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Rendszergazda
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, 1205 Mártonffy utca 25-27.

Jelentkezés módja

Részletes szakmai önéletrajz
Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat olvasható fénymásolata
Jelentkezéseket a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.

Az elvárásoknak nem megfelelő vagy személyes interjúra nem behívott jelentkezők anyagait 1 évig megőrizzük, majd megsemmisítésre kerül.