Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
A Központi Hitelinformációs Rendszer (KHR) akarva-akaratlanul együtt él mindannyiunkkal, és hatással van a jelenünk, sőt a jövőnk alakulására is. Az általa nyújtott szolgáltatást a világban általában Credit Bureau szolgáltatásnak nevezik, Magyarországon hitelreferencia szolgáltatás néven vált közismerté. Hazánkban egyetlen cég nyújt ilyen szolgáltatást:

a BISZ Zrt.

Dolgozz velünk

rendszergazda

munkakörben!

Főbb feladatok, melyek várnak Rád

  • Belső irodai informatikai rendszerek felügyelete, adminisztrációs teendők ellátása (Windows kliens konfigurálás, telepítés, patch upgrade, jogosultság kezelés, szoftver és licence nyilvántartás)
  • Felhasználók informatikai támogatása, irodai rendszerekhez kapcsolódó problémák megoldása, incidensek kezelése
  • Active Directory adminisztrálás
  • IT partnerekkel való kapcsolattartás
  • Informatikai eszközök bővítési igényeinek megfogalmazása, beszerzések koordinálása
  • Irodai környezetet érintő technológiai átállások tervezése, egyeztetése, koordinációja, tesztelése
  • Üzemzavarok kivizsgálása, megoldások szakmai irányítása, ÜFT-ben részvétel
  • Alkalmazások üzemeltetésére szerződött külső cég tevékenységének támogatása
  • Immateriális javak és tárgyi eszközök leltári nyilvántartás vezetése
  • Részvétel üzleti alkalmazások technikai és biztonsági fejlesztéseiben és tesztelésében

Ideális jelölt vagy, ha az alábbi képességekkel, készségekkel rendelkezel

  • Legalább középfokú informatikai végzettség
  • Minimum 3 éves szakmai tapasztalat
  • Hálózati és hardver alapismeretek
  • Alkalmazás rendszergazdai gyakorlat (Windows, Linux, LAN, kommunikáció)
  • Microsoft Office alkalmazások magas szintű felhasználói ismerete
  • Hibajegy kezelő rendszer ismerete
  • Nyitottság összetett technikai folyamatokra
  • Önálló munkavégzés
  • Precizitás
  • Megbízhatóság
  • Jó kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt)
  • Magas szintű együttműködési képesség
  • Széles látókör
  • Az új feladatok felé nyitott, pro aktív gondolkodás
  • Elkötelezettség, lojalitás
  • Feddhetetlen előélet

Előnyt jelenthet

  • Felsőfokú informatikai végzettség
  • Adatbiztonsági, adatvédelmi képzettség
  • Alkalmazás rendszerszervezői, tervezési és tesztelési tapasztalat
  • Adatbázis rendszer (Oracle, SQL, MongoDB) és XML, XSD, HTML technológiák ismerete
  • Teszteszköz ismeret
  • Java, JBoss, Glassfish, SSO, SOAP ismeret
  • Architektúra tervezési ismeret
  • Pénzintézeti, pénzforgalmi gyakorlat
  • Angol nyelv ismerete
  • "B" kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk:

  • Együttműködő, jó hangulatú csapat
  • Felelősségteljes, érdekes feladatok
  • Próbaidőt követően határozatlan idejű munkaviszony
  • Az elvárásokkal arányos juttatási csomag

    Az elvárásoknak nem megfelelő, vagy személyes interjúra nem behívott jelentkezők anyaga - jelentkezők értesítését mellőzve – megsemmisítésre kerül.

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Rendszergazda
  • Rendszerüzemeltető, Karbantartó
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Részletes szakmai önéletrajz
Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat olvasható fénymásolata
Jelentkezéseket a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Rendszergazda
  • Hirdető cég: BISZ Központi Hitelinformációs Zártkörűen Működő Részvénytársaság
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Feladatok: Belső irodai informatikai rendszerek felügyelete, adminisztrációs teendők ellátása (Windows kliens konfigurálás, telepítés, patch upgrade, jogosultság kezelés, szoftver és licence nyilvántartás) Felhasználók informatikai támogatása, irodai rendszerekhez kapcsolódó problémák megoldása, incidensek kezelése Active Directory adminisztrálás IT partnerekkel való kapcsolattartás Informatikai eszközök bővítési igényeinek megfogalmazása, beszerzések koordinálása Irodai környezetet érintő technológiai átállások tervezése, egyeztetése, koordinációja, tesztelése Üzemzavarok kivizsgálása, megoldások szakmai irányítása, ÜFT-ben részvétel Alkalmazások üzemeltetésére szerződött külső cég tevékenységének támogatása Immateriális javak és tárgyi eszközök leltári nyilvántartás vezetése Részvétel üzleti alkalmazások technikai és biztonsági fejlesztéseiben és tesztelésében
  • Elvárások: Legalább középfokú informatikai végzettség Minimum 3 éves szakmai tapasztalat Hálózati és hardver alapismeretek Alkalmazás rendszergazdai gyakorlat (Windows, Linux, LAN, kommunikáció) Microsoft Office alkalmazások magas szintű felhasználói ismerete Hibajegy kezelő rendszer ismerete Nyitottság összetett technikai folyamatokra Önálló munkavégzés Precizitás Megbízhatóság Jó kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt) Magas szintű együttműködési képesség Széles látókör Az új feladatok felé nyitott, pro aktív gondolkodás Elkötelezettség, lojalitás Feddhetetlen előélet
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Nem igényel nyelvtudást
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 3-5 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2018-02-19