Reklamációs ügyintéző

ADA Nova KFT.

Nova

El akarja hagyni a kitaposott ösvényt, új utat akar törni és ezzel hozzájárulni ahhoz, hogy kényelmesebbé tegye a világot?

Mi – megkerülhetetlen szereplője a lakberendezési ágazatnak, több mint 2500 munkatárssal öt gyártási helyen Ausztriában, Magyarországon és Romániában – lehetőséget adunk Önnek erre, mint

Reklamációs ügyintéző

Novai telephelyünkön

ahol Ön képességeit és tudását, valamint a kiemelkedő minőségű ágyak, kárpitos bútorok és matracok iránti szenvedélyét újra és újra bizonyíthatja.

Feladatok:

  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás szóban és írásban
  • Reklamációk kezelése és feldolgozása

Elvárások:

  • Jó német nyelvtudás szóban és írásban (angol vagy francia nyelv ismerete előnyt jelent)
  • Gyors pontos munkavégzés
  • Pozitív hozzáállás
  • Jó kommunikációs készség
  • MS Office ismeretek
  • Jó csapatjátékos

Amit kínálunk:

  • Kihívásokkal teli tevékenység egy dinamikus környezetben
  • Szakmai továbbfejlődés és a munkaterület alakításában való részvétel
  • A személyes erősségek és képességek kamatoztatása
  • Biztos hosszútávú munkalehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Vevőszolgálat

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Német (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Nova

Jelentkezés módja:

Küldje el jelentkezését önéletrajzával és motivációs levelével együtt a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Reklamációs ügyintéző
ADA Nova KFT.
Nova