Megváltozott munkaképességű raktáros, adminisztrátor

feladatok:

  • Kiszállításhoz a szállítólevelek előkészítése
  • Beérkező áruk adminisztrációja.
  • Áru átvétele, rendelés szerinti szelektálása
  • Napi kapcsolattartás a logisztikai asszisztensekkel és az értékesítőkkel
  • Árukiadás szállítólevél alapján

Amit elvárunk leendő kollégánktól:

  • Megváltozott munkaképességű személy (a) akinek az egészségi állapota a rehabilitációs hatóság komplex minősítése alapján 60 százalékos vagy kisebb mértékű; b) aki legalább 40 százalékos egészségkárosodással rendelkezik, az erről szóló szakvélemény, szakhatósági állásfoglalás, hatósági bizonyítvány, minősítés időbeli hatálya alatt; c) akinek a munkaképesség-csökkenése 50-100 százalékos mértékű, az erről szóló szakvélemény időbeli hatálya alatt, vagy; d) aki fogyatékossági támogatásban vagy vakok személyi járadékában részesül)
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Excel, Outlook)
  • Jó problémamegoldó készség
  • Nyitott, barátságos személyiség, jó kommunikációs készség
  • Csapatmunkára való készség
  • Ügyviteli rendszerek használatában tapasztalat előnyt jelent
  • Raktáros tapasztalat előny

Amit kínálunk:

  • Olyan lehetőséget kínálunk Önnek, melynek keretében egy érdekes piacon működő, dinamikusan fejlődő magyar cég barátságos csapatában dolgozhat egy sokoldalú és felelősségteljes pozícióban, igényes munkakörnyezetben.
  • Stabil háttér
  • Versenyképes munkabér
  • Munkavégzés helye: Budapest belvárosa

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmunka
  • Raktáros, egyéb raktári szakmunka
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor
  • Teljes munkaidő
  • Megváltozott munkaképességű

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.