PROJEKTMENEDZSER – HR SZOFTVER BEVEZETÉS

    HR szoftvereink bevezetése nemzetközi ügyfeleink számára is külön projekt. Mindannyiunk érdeke, hogy vezetőik és munkavállalóik elkötelezettek legyenek az új szoftver iránt és ehhez minden támogatást megkapjanak tőlünk. Ebben számítunk leendő projektmenedzserünkre.

A LEENDŐ KOLLÉGA FELADATAI:

  • a projekt bevezetése során az ügyfél támogatása,
  • oktatások megtartása,
  • projekt bevezetési módszertan fejlesztése,
  • elakadások proaktív feltárása, azonosítása, ügyfél támogatása az elhárításban,
  • teljes bevezetési projekt menedzselése az ügyfélnél IT csapatunkkal szorosan együttműködve.

RÁD VÁRNAK EZEK A FELADATOK, HA:

  • legalább 2-4 éves tapasztalattal rendelkezel projektmenedzsment területen,
  • önállóan felelős voltál már bérszámfejtésért; aktuális, releváns jogszabályokat ismered,
  • szükség esetén vállalod a külső, belső partnerekkel történő szakmai konfrontációt,
  • meggyőző kommunikációs képességgel tudod a projekt mellé állítani ügyfeleink középvezetőit, munkavállalóit,
  • jól tudsz együttműködni a fejlesztői csapattal,
  • nyitott vagy IT ismeretek, módszertanok elsajátítására, HR szoftverünk alapos megismerésére,
  • rendelkezel jogosítvánnyal,
  • az angol nyelvtudásod legalább középszintű.

AMIVEL MI VÁRUNK:

  • versenyképes fizetés,
  • eredmény és támogatás orientált, innovatív, vállvetve együttműködő kultúra,
  • hazai és külföldi terjeszkedés, folyamatos kihívások, szakmai és vezetői előrelépési lehetőségek,
  • kreatív, fiatalos, sokat nevető csapat,
  • on-the-job trainingek, mentoring, szakmai és soft képzések.

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • Képzés, Fejlesztés
  • Szervezetfejlesztés
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1103 Kőér utca 2/a.

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.