Tender Európa Kft.
  • A Tender Európa Kft. a szociális ágazat pályázati szakértője. Profilunkba tartozik a szociális ágazatba (rehabilitációs foglalkoztatás, gyermek- és ifjúságügy, egyházi szociális területek, stb.) tartozó pályázatok figyelése, pályázatírás, projektmenedzsment, projektek pénzügyi elszámolása, utógondozás, egyéb pályázati tanácsadás.
  • Pályázatot írunk ki az alábbi pozíció betöltésére:
  • Projektmenedzser (EFOP projektek)

    Főbb feladatok, munkák:

    • EFOP projektek irányítása, menedzselése
    • Időszakos Beszámolók, Záró Beszámoló, jelentések, emlékeztetők készítése,
    • Változás-bejelentők, Támogatási Szerződés-módosítások elkészítése, hiánypótlások teljesítése, kapcsolattartás Közreműködő Szervezettel,
    • 3 ajánlatos beszerzési eljárások (ajánlatkérések) előkészítése és lefolytatása, közbeszerzési eljárások előkészítésében évaló részvétel,
    • Részvétel a projekttel kapcsolatos szakmai és pénzügyi-elszámolási egyeztetésekben, aktív együttműködés a projekt pénzügyi vezetőjével és szakmai vezetőjével, külső vállalkozókkal és szakértőkkel,
    • Kapcsolattartás a kedvezményezettekkel,
    • A projekt Támogatási Szerződésben foglaltaknak megfelelő előrehaladásának biztosítása, tevékenység-ütemezés nyomon követése,
    • Projekt dossziék naprakészen tartása, Menedzsment információk nyilvántartása,
    • Általános irodai feladatok ellátása,
    • Kedvezményezett székhelyére/telephelyére történő kiszállás bizonyos rendszerességgel.

    Az álláshoz tartozó elvárások:

    • Felsőfokú végzettség
    • EFOP projektek menedzselésében szerzett min. 1 év munkatapasztalat (pályázói-kedvezményezetti oldalon, akár a kedvezményezettnél, akár más projektmenedzsment cégnél)
    • Microsoft Word, Excel professzionális szintű ismerete
    • Igényesség a saját munka minőségére vonatkozóan
    • Precizitás, határidők betartása
    • Eredmény-centrikus hozzáállás
    • Ügyfél-centrikus hozzáállás, az ügyfél segítése minden pályázati teendőben
    • Magas fokú teherbírás, stressztűrés
    • Jó problémamegoldó, és konfliktuskezelő képesség ("ha kidobják az ajtón, bemászik az ablakon" hozzáállás)
    • A szervezet méltó képviselete. Kulturált megjelenés, viselkedés

    Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    • Felsőfokú végzettség (főiskolai vagy egyetemi)
    • Közbeszerzési tapasztalat
    • „B” kategóriás jogosítvány + gépjármű vezetési gyakorlat

    Amit kínálunk:

    • Dinamikus csapat
    • Professzionális szakemberekből álló team (projektmenedzserek, pénzügyi vezetők, képzési szakemberek), akiktől van mit tanulni
    • Családias légkör

    Állás, munka területe(i):

    • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
    • Pályázatírás
    • Pénzügy, Könyvelés
    • Projektmenedzsment
    • Teljes munkaidő

    Szükséges tapasztalat:

    • 1-3 év szakmai tapasztalat

    Szükséges nyelvtudás:

    • Nem igényel nyelvtudást

    Munkavégzés helye:

    1149 Budapest, Angol utca 32.

    Egyéb juttatások:

    éves bónusz / mozgóbér, céges autó, mobiltelefon

    Jelentkezés az állásra:

    - Magyar nyelvű, fényképes szakmai önéletrajz, megjelölve benne a menedzselt projektek adatait,
    - Motivációs levél, bérigénnyel (tól-ig),
    - Végzettség szkennelt példánya.