Projektkoordinátor (home office)

Bruttó 280e - 330e Ft havi bér

Business Team International Fordítóiroda Kft.

Otthonról végezhető

A magyar alapítású Business Team Translations fordítóiroda 1999 óta áll a fordítás és a tolmácsolás élvonalában hazánkban. Ügyfélkörünket nagyrészt Európai Uniós és észak-amerikai multinacionális vállalatok, valamint hazai intézmények és szervezetek alkotják. Magyarország mellett saját irodánk van Olaszországban, emellett jelentős forgalmat bonyolítunk francia és német ügyfeleinkkel is. Ha érdekel a fordítás világa és a nemzetközi kommunikáció, légy a csapatunk tagja!

Számítógéppel rendelkező, önálló, számlaképes alvállalkozókat keresünk, szerződéses jogviszonyba.

PROJEKTKOORDINÁTOR (home office)

Olyan jelentkezőket keresünk, akik hosszú távon képesek támogatni a fordítóiroda működését projektkoordinátorként.

Főbb feladatok:

  • a fordítási projektek teljeskörű adminisztrációja és elektronikus projektirányítási rendszerben (TMS) való nyilvántartása
  • a lehető legjobb ár / érték arány elérése ügyfeleinknél és a fordítóknál
  • professzionális ügyfélkezelés magyar és angol nyelven
  • a fordítóiroda online marketing stratégiájának fejlesztésében való részvétel magyarul és angolul
  • bejövő érdeklődések megválaszolása telefonon és írásban egyaránt
  • fordítási és tolmácsolási árajánlatok elkészítése
  • a megbízások teljesítéséhez szükséges fordítói kapacitás megszervezése: fordítók adatbázis alapján való felkeresése, megállapodások megkötése, fordítási munkák kiküldése és utókövetése, számlázáshoz szükséges adatok továbbítása
  • az elkészült szövegek fordítóktól történő átvétele és dokumentálása
  • határidők ellenőrzése és betartása
  • minőségbiztosítási folyamatok megszervezése
  • fordítástámogató (CAT tool) szoftverek mindennapi használata
  • a fordítási folyamat során felmerülő pénzügyi feladatok ellátása

Az alvállakozóval szemben támasztott elvárások:

  • az angol nyelv aktív, magas szintű ismerete szóban és írásban
  • felsőfokú végzettség
  • középszintű számítógépes ismeretek (MS Office)
  • erős hajlandóság telefonos és egyéb verbális kommunikációra
  • kiváló koordinációs és problémamegoldó készség, logikus gondolkodásmód
  • ügyfélközpontú gondolkodás, erősség a szóbeli és írásbeli kommunikációban egyaránt
  • stressztűrés és terhelhetőség

Az alábbiak előnyt jelentenek:

  • szakfordítói képesítés
  • valamely másik világnyelv aktív, magas szintű ismerete /opcionális/
  • tapasztalat kiadványszerkesztésben és tördelésben
  • tapasztalat call center, vagy inbound telesales területen
  • pénzügyi területen szerzett tapasztalat
  • olasz nyelvtudás
  • a tréning 3-4 hetes időtartama alatt előny a személyes jelenlét

Amit kínálunk:

  • kihívást jelentő feladatok
  • versenyképes díjazás
  • hosszútávó munkalehetőség
  • szakmai fejlődési lehetőség
  • dinamikus csapat
  • napi 8 órás munkavégzés
  • az alvállalkozói díj a tréning alatt 280.000 Ft, utána 330.000 Ft

Állás, munka területe(i):

  • Oktatás, Tudomány, Sport
  • Tolmács, Fordító
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Online értékesítés
  • Üzleti támogató központok
  • Projektmenedzsment

Jelentkezés módja:

Fényképes önéletrajzzal a "Jelentkezem" gombra kattintva.

PROJEKTKOORDINÁTOR (home office)
Business Team International Fordítóiroda Kft.
Otthonról végezhető