A magyar alapítású Business Team Translations fordítóiroda 1999 óta áll a fordítás és a tolmácsolás élvonalában hazánkban. Ügyfélkörünket nagyrészt Európai Uniós és észak-amerikai multinacionális vállalatok, valamint hazai intézmények és szervezetek alkotják. Magyarország mellett saját irodánk van Olaszországban, emellett jelentős forgalmat bonyolítunk francia és német ügyfeleinkkel is. Ha érdekel a fordítás világa és a nemzetközi kommunikáció, légy a csapatunk tagja!
Számítógéppel rendelkező, önálló, számlaképes alvállalkozókat keresünk, szerződéses jogviszonyba.
PROJEKTKOORDINÁTOR (home office)
Olyan jelentkezőket keresünk, akik hosszú távon képesek támogatni a fordítóiroda működését projektkoordinátorként.
Főbb feladatok:
- a fordítási projektek teljeskörű adminisztrációja és elektronikus projektirányítási rendszerben (TMS) való nyilvántartása
- a lehető legjobb ár / érték arány elérése ügyfeleinknél és a fordítóknál
- professzionális ügyfélkezelés magyar és angol nyelven
- a fordítóiroda online marketing stratégiájának fejlesztésében való részvétel magyarul és angolul
- bejövő érdeklődések megválaszolása telefonon és írásban egyaránt
- fordítási és tolmácsolási árajánlatok elkészítése
- a megbízások teljesítéséhez szükséges fordítói kapacitás megszervezése: fordítók adatbázis alapján való felkeresése, megállapodások megkötése, fordítási munkák kiküldése és utókövetése, számlázáshoz szükséges adatok továbbítása
- az elkészült szövegek fordítóktól történő átvétele és dokumentálása
- határidők ellenőrzése és betartása
- minőségbiztosítási folyamatok megszervezése
- fordítástámogató (CAT tool) szoftverek mindennapi használata
- a fordítási folyamat során felmerülő pénzügyi feladatok ellátása
Az alvállakozóval szemben támasztott elvárások:
- az angol nyelv aktív, magas szintű ismerete szóban és írásban
- felsőfokú végzettség
- középszintű számítógépes ismeretek (MS Office)
- erős hajlandóság telefonos és egyéb verbális kommunikációra
- kiváló koordinációs és problémamegoldó készség, logikus gondolkodásmód
- ügyfélközpontú gondolkodás, erősség a szóbeli és írásbeli kommunikációban egyaránt
- stressztűrés és terhelhetőség
Az alábbiak előnyt jelentenek:
- szakfordítói képesítés
- valamely másik világnyelv aktív, magas szintű ismerete /opcionális/
- tapasztalat kiadványszerkesztésben és tördelésben
- tapasztalat call center, vagy inbound telesales területen
- pénzügyi területen szerzett tapasztalat
- olasz nyelvtudás
- a tréning 3-4 hetes időtartama alatt előny a személyes jelenlét
Amit kínálunk:
- kihívást jelentő feladatok
- versenyképes díjazás
- hosszútávó munkalehetőség
- szakmai fejlődési lehetőség
- dinamikus csapat
- napi 8 órás munkavégzés
- az alvállalkozói díj a tréning alatt 280.000 Ft, utána 330.000 Ft
Állás, munka területe(i):
- Oktatás, Tudomány, Sport
- Tolmács, Fordító
- Értékesítés, Kereskedelem
- Online értékesítés
- Üzleti támogató központok
- Projektmenedzsment
Jelentkezés módja:
Fényképes önéletrajzzal a "Jelentkezem" gombra kattintva.