Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
Az RSM Hungary Zrt. www.rsm.hu 2001-ben alakult, tevékenysége lefedi a pénzügyi tanácsadási szolgáltatások teljes spektrumát; átfogva az adótanácsadás, könyvvezetés, könyvvizsgálat, pénzügyi tervezés és pénzügyi képviselet területét.

100% magyar tulajdonban lévő társaságunk 2009-ben csatlakozott az RSM International audit, számviteli, adó és pénzügyi tanácsadói hálózathoz, amely a világ 120 országában van jelen. Budapesti irodánkban több mint 100 tanácsadóval állunk közép- és nagyvállalati ügyfeleink rendelkezésére.


Folyamatosan bővülő klientúránk kiszolgálására BPO szolgáltatások csapatunkat erősítendő keresünk szakmája iránt elhivatott

Projekt asszisztens

szakembert.

Feladatok:

  • Projektekben való közreműködés
  • BPO – konzultációban való részvétel
  • Vállalatirányítási rendszerek bevezetésének támogatása
  • Közreműködés a folyamatok kialakításában és fejlesztésében
  • Pénzügyi tervek, riportok készítése
  • Adminisztrációs feladatok
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel

Az ideális jelölt ismérvei:

  • Számviteli és pénzügyi és/vagy kontrolling szakmai ismeretek;
  • Rendszerszemléletű gondolkodás
  • Rátermett, jó problémamegoldó személyiség, aki a váratlan helyzetektől sem ijed meg
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Erős, felhasználói szintű excel tudás – ami a felvételi folyamat során tesztelésre kerül.
  • Kommunikáció képes angol- és/vagy németnyelv-tudás,
  • Felhasználói szintű vállalatirányítási szoftver – ismeretek (SAP/Oracle/Axapta)

Amit kínálunk:

  • Reális, a szakmai tudással és tapasztalattal összhangban lévő bérezés és juttatások.
  • Folyamatos (kötelező) továbbképzések mind belső, mind pedig külső képzések során nem pusztán szakmai, hanem idegen nyelvi készség fejlesztése terén is.
  • Sokoldalú, változatos, felelősségteljes munka egy hatékony, minőségi szolgáltatást nyújtó munkakultúrában.
  • Korrekt, megbízható, példaértékű vezetőség;
  • Kiváló, nyugodt munkahelyi körülmények; ergonómiai környezet, rendkívül magas színvonalú iroda- és számítástechnikai háttér.

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Kontrolling
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Projektmenedzsment
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül bármelyik:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint
  • Német - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1138 Faludi utca 3.

Jelentkezés módja:

Magyar és angol nyelvű pályázatát, valamint rövid motivációs levelét várjuk.

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Projekt asszisztens
  • Rövid pozíció név: Projekt asszisztens
  • Hirdető cég: RSM HUNGARY ZRT.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Város: XIII. kerület
  • Feladatok: Projektekben való közreműködés BPO – konzultációban való részvétel Vállalatirányítási rendszerek bevezetésének támogatása Közreműködés a folyamatok kialakításában és fejlesztésében Pénzügyi tervek, riportok készítése Adminisztrációs feladatok Kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • Elvárások: Számviteli és pénzügyi és/vagy kontrolling szakmai ismeretek; Rendszerszemléletű gondolkodás Rátermett, jó problémamegoldó személyiség, aki a váratlan helyzetektől sem ijed meg Ügyfélközpontú gondolkodásmód Erős, felhasználói szintű excel tudás – ami a felvételi folyamat során tesztelésre kerül. Kommunikáció képes angol- és/vagy németnyelv-tudás, Felhasználói szintű vállalatirányítási szoftver – ismeretek (SAP/Oracle/Axapta)
  • Elvárt végzettség: Főiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol, Német
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2018-02-14
Állás, munka még: RSM HUNGARY ZRT.>