A Gráf Trade Kft. és társvállalata közel 20 éve foglalkozik szárazépítészeti és szigetelő anyagok forgalmazásával. Fontos számunkra, hogy vásárlóinkat gyorsan és magas szakmai színvonalon szolgáljuk ki. Nagyberuházások kivitelező projektjeit és egyéni építtetők igényeit egyaránt kiszolgáljuk.
Forgalmunk növekedése miatt bővítjük csapatunkat:
Budapest XI. kerületben lévő központunkba keressük új munkatársunkat -

Projekt asszisztens munkakörbe.

Feladatkör

  • Megrendelések felvétele, rögzítése
  • Árajánlatok összeállítása, árazáshoz termék/piaci információk begyűjtése
  • A kivitelező projekt figyelemmel követése, eseti kapcsolattartás a vevővel, kivitelezővel
  • Számlázás, szállító levelek kiállítása és kezelése (InCash számlázó program)
  • Beszállítókkal, fuvarozókkal kapcsolattartás e-mail-ben, és telefonon
  • Készletgazdálkodás, elfekvő készletek aktiválása
  • Terméktámogatás, információ gyűjtés
  • A telephelyre érkező vevők kiszolgálása, támogatása
  • Vevő, beszállítói adatbázisok aktualizálása, a projekthez kapcsolódó egyéb adminisztráció

A munkakör betöltéséhez szükséges:

  • Középfokú végzettség (műszaki végzettség és/vagy építőipari ismeretek előnyt jelentenek)
  • Haladó felhasználói szintű számítógép ismeret: elsősorban irodai alkalmazások (MS Office, rutinos Excel használat)
  • Önálló, gyors munkavégzés: feladatkörén belül önálló munkabeosztás, priorizálás, helyzetek, felmerülő kérések önálló megoldása
  • Szakmai minőség iránti elkötelezettség
  • Proaktivitás: a vélhető akadályok, problémák megelőzése, abban a vevők támogatása, megoldások keresése
  • Műszaki affinitás: szárazépítészeti termékek, anyagok megismerésére való készség
  • Jó kommunikáció, nyitottság, figyelem a partnerre
  • Csapatjátékos hozzáállás
  • Rugalmasság
  • Párhuzamosan több feladat esetén is hatékony figyelem, munkavégzés
  • Új ismeretekre való nyitottság

Előny:

  • építőipari, műszaki alapismeretek
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • alap-kommunikációs szintű angol nyelvismeret: elsősorban írásbeli, beszállítókkal történő levelezéshez (e-mail) szükséges

Amit kínálunk, információk:

  • hosszú távon biztos perspektívát kínáló munkahely
  • 8 órás főállású foglalkoztatás
  • munkaidő: munkanapokon 7:30-16.00 (30p ebédidővel)
  • munkavégzés helye: 1116 Budapest, Hunyadi János utca 162. (Savoya Parktól 5-10 perc séta)
  • bérezés: fix alapbér, éves bónusz kifizetés
  • közel 20 éve stabilan működő vállalkozás
  • hosszú távon tervezhető munkahely,
  • előrelépési lehetőség, szakmai fejlődés
  • kis létszámú stabil csapat
  • humánus vezetői hozzáállás
  • szakmai támogatás, betanítás

Egyéb:

Tájékoztatjuk, hogy a toborzás során a pályázatok adminisztrációjában és a felvételi folyamat koordinálásában tanácsadó céget veszünk igénybe.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Építőipar, Ingatlan
  • Projektmenedzsment
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

Éves bónusz / mozgóbér

Munkavégzés helye:

1117 Budapest, Hunyadi János út 162.

Jelentkezés módja:

Szakmai önéletrajzában kérjük jelezze tárgyalási alapot képező bérigényét, valamint, hogy mikortól tud munkába állni. Köszönjük.