A K&H Csoport Szolgáltató Központja 2005. tavaszán jött létre azzal a céllal, hogy szakértő támogatást nyújtson a csoporttagok részére. A Szolgáltató Központ fő profilja a pénzügyi (számvitel, adózás, jövedelem elszámolás) és ingatlangazdálkodási szolgáltatások széles körének nyújtása magas színvonalon a csoporttagok számára.

postázó

Főbb feladatok

  • a K&H Bank és KBC csoport részére érkező külső és belső küldemények fogadása, beazonosítása, postázó rendszerbe történő rögzítése, címzetthez való eljuttatása belső postán keresztül
  • szoros együttműködés a társterületekkel
  • a K&H Bank és KBC csoport részéről kiküldendő külső és belső küldemények postázó rendszerben történő rögzítése, futárszolgálati vagy postai megbízottnak történő átadása
  • nyomtatási munkák elvégzése
  • ellátási anyagok szortírozása és kézbesítése
  • elektronikus postázási feladatok ellátása

Munkakör betöltésének feltételei

  • érettségi bizonyítvány
  • hasonló területen szerzett szakmai gyakorlat
  • biztos Word, Excel tudás
  • kitartás, önállóság, jó stressztűrő képesség

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • WinPa rendszer ismerete
  • Alapfokú angol nyelvtudás

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, 1095 Lechner Ödön fasor 9.

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.
Jelentkezési határidő: 2019.11.17.