A MetLife, Inc. (NYSE: MET) leányvállalatain és tagvállalatain keresztül („MetLife”) a világ egyik legnagyobb életbiztosító társasága. Az 1868-ban alapított MetLife világszerte kínál életbiztosítási és életjáradék programokat, alkalmazotti juttatásokat valamint vagyonkezelői szolgáltatásokat. A mintegy 100 millió ügyfelet kiszolgáló MetLife közel 50 országban van jelen, és piacvezető szerepet tölt be az Egyesült Államokban, Japánban, Latin Amerika, Ázsia, Európa és a Közel-Kelet országaiban.
További információ: www.metlife.hu

 

Ha szeretnél Budapest egyik legmenőbb irodájában dolgozni, fiatalos csapatunk tagjaként, akkor köztünk a helyed. Ha nem ijedsz meg a kihívásoktól és jól kommunikálsz írásban, akkor gyere és csatlakozz hozzánk, mint:

Postai adminisztrációs és ügyfélszolgálati munkatárs

(Back office területen)

Miért jelentkezz hozzánk? Mert…

  • barátságos, kellemes munkakörnyezetben dolgozhatsz egy nemzetközileg elismert társaság munkatársaként
  • egyműszakos, rugalmas munkarend (hétvégi munkavégzés nincs)
  • lelkes, családias hangulatú csapat tagja lehetsz

Főbb feladataink, mellyel minden nap találkozhatsz:

Postai adminisztrációs feladatok (80%)

  • bejövő és kimenő postai ügyfél levelek kezelése
  • dokumentumok scannelése és archiválása
  • bejövő számlák kezelése

 

Ügyfélszolgálati munkatárs feladatok (20%)

  • az ügyfelek által kért és a Szerződési Feltételek által megengedett módosítások végrehajtása a nyilvántartási rendszerekben
  • ügyféladatok változásának átvezetése
  • befektetési alapok közötti áthelyezés, befektetési egységek alapok közötti megosztásának módosítása
  • szerződések díjfizetési státuszának változtatása (díjmentesítés, kényszer-díjmentesítés, díjfizetés szüneteltetése)
  • kifizetési szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés (részleges- és teljes visszavásárlás, elérés szolgáltatás)
  • szerződések megszüntetésével kapcsolatos teendők
  • ügyfél levelek megválaszolása

 

A digitalizációs fejlesztéseinknek köszönhetően az arány a két terület között várhatóan jelentősen el fog tolódni az ügyfélszolgálati feladatok felé. 

Jelentkezz hozzánk, ha…:

  • kiemelkedően jól kommunikálsz írásban és nem félsz attól, ha nehéz kérdésre kell válaszolni
  • legalább 1-3 év hasonló feladatkörben, back office területen, multinacionális vállalatnál szerzett szakmai tapasztalattal rendelkezel
  • legalább középfokú aktív angol nyelvtudással rendelkezel
  • rugalmas és könnyen alkalmazkodó vagy
  • türelemmel és magabiztossággal kezeled a kihívásokat
  • precíz, terhelhető és munkádra igényes vagy
  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismereteid vannak

Ezen felül előnyt jelenhet, ha…:

  • dolgoztál már biztosítónál és/vagy a pénzügyi szektorban
  • beszélsz angolul és szlovákul
  • közgazdasági érettségivel rendelkezel

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Banki, Biztosítási szakügyintéző
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, XIII. kerület

JELENTKEZÉS MÓDJA:

Jelentkezni lehet a lenti „Jelentkezem” gombra kattintva.

Adatkezelési tájékoztatónkat honlapunkon a fejlécben található „Karrier”, majd az „Adatkezelési tájékoztató pályázók részére” gombokra kattintva érheted el.