Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
Az ICT igazgatóság a KBC magyarországi érdekeltségei számára biztosít magas színvonalú informatikai megoldásokat. Megtervezzük, kialakítjuk és üzemeltetjük a Bankcsoport informatikai rendszerét. A Közép-európai adatközpontunk magas színvonalú adatközpont szolgáltatásokat nyújt a közép-európai (Csehország, Szlovákia, Belgium, Írország) KBC Group szervezetek számára.

pmo-s / prezentációs és vizuális kommunikáció szakértő

Főbb feladatok

  • Core banki rendszer bevezetési programjának projekt menedzsment tevékenységeiben való részvétel, a program menedzsment munkájának támogatása PMO funkciókkal
  • Ezen belül elsődleges feladat a program szintű, top menedzsment felé irányuló folyamatos prezentációs és vizuális kommunikáció megtervezése és elkészítése
  • Az üzleti/technológiai tartalom és ezek összefüggéseinek megértése olyan szinten, hogy az leképezhető legyen a prezentációkban
  • A célok, környezet, mondanivaló megértése után ezek impozáns, strukturált leképezése a prezentációkban és egyéb vizuális kommunikációs anyagokban
  • Storyline-ok kidolgozása és illesztése a tartalomra
  • A brandre vonatkozó stílus előírások betartása
  • Ezen stílus előírásokat összegző sablonok folyamatos karbantartása
  • A kommunikáció tartalmára, struktúrájára és megjelenésére vonatkozó kérésekkel szemben kellően kritikus, de mindvégig előremutató szemlélet; hogy az igényeket egyeztetve, pontosítva és szükség szerint módosítva az elkészült anyagok még jobbak legyenek
  • Másodlagos feladat a program egyéb PMO tevékenységeiben való aktív részvétel
  • A program működési környezetének kialakítása és folyamatos működtetése (program charter, program fórumok rendje, program szervezet ábra, delegált lista, projekt riportolási rend, program ütemterv kezelés)
  • A program szintű fórumok támogatása (anyagok előkészítése, fórumok facilitálása, emlékeztetők írása, elvitt feladatok utólagos követése)
  • A program menedzsmentet támogató struktúrák kialakítása és működtetése (decision log, action item tracker, risk log)
  • A K&H szabályzatainak és előírásainak érvényesítése a szállítás során; a szükséges vezetői jóváhagyások megszerzése; törvényi megfelelés biztosítása
  • Szoros együttműködés a program menedzsmenttel és projektvezetőkkel, kommunikációval és más társterületekkel

Munkakör betöltésének feltételei

  • Közgazdasági, pénzügyi és/vagy releváns műszaki szakirányú felsőfokú végzettség
  • Kreativitás, alkotói véna
  • Kimagasló Powerpoint tudás
  • Gimp / Photoshop / Illustrator, vagy más grafikai szoftver magas szintű ismerete
  • Alapos Excel és Word ismeretek
  • A minőségre és a részletekre való maximális odafigyelés
  • Kiváló szervezői képességek
  • Minimum 2 év hasonló területen szerzett gyakorlat
  • Kiváló kommunikációs és prezentációs képesség
  • Strukturált gondolkodás, nagyfokú precizitás
  • Önálló munkavégzés, proaktivitás, jó problémamegoldó és kezdeményező készség
  • Jó time management, multi-tasking, határidő tartás
  • A szükséges változásokkal való azonosulás
  • Eredményorientált szemlélet
  • Folyékony üzleti angol nyelvtudás szóban és írásban

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • projektekben szerzett tapasztalat
  • Prezi ismeret
  • Projektmenedzsment eszközök, módszertanok és jó gyakorlatok ismerete, alkalmazása (PRINCE2, PMI, IPMA)

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Projektmenedzsment
  • Marketing, Média, PR
  • Kommunikáció és PR
  • Médiatervező, Tanácsadó
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1095 Lechner Ödön fasor 9.

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: PMO-s / prezentációs és vizuális kommunikáció szakértő
  • Rövid pozíció név: Kommunikációs szakértő
  • Hirdető cég: K&H BANK ZRT. (ICT)
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Város: IX. kerület
  • Feladatok: Core banki rendszer bevezetési programjának projekt menedzsment tevékenységeiben való részvétel, a program menedzsment munkájának támogatása PMO funkciókkal Ezen belül elsődleges feladat a program szintű, top menedzsment felé irányuló folyamatos prezentációs és vizuális kommunikáció megtervezése és elkészítése Az üzleti/technológiai tartalom és ezek összefüggéseinek megértése olyan szinten, hogy az leképezhető legyen a prezentációkban A célok, környezet, mondanivaló megértése után ezek impozáns, strukturált leképezése a prezentációkban és egyéb vizuális kommunikációs anyagokban Storyline-ok kidolgozása és illesztése a tartalomra A brandre vonatkozó stílus előírások betartása Ezen stílus előírásokat összegző sablonok folyamatos karbantartása A kommunikáció tartalmára, struktúrájára és megjelenésére vonatkozó kérésekkel szemben kellően kritikus, de mindvégig előremutató szemlélet; hogy az igényeket egyeztetve, pontosítva és szükség szerint módosítva az elkészült anyagok még jobbak legyenek Másodlagos feladat a program egyéb PMO tevékenységeiben való aktív részvétel A program működési környezetének kialakítása és folyamatos működtetése (program charter, program fórumok rendje, program szervezet ábra, delegált lista, projekt riportolási rend, program ütemterv kezelés) A program szintű fórumok támogatása (anyagok előkészítése, fórumok facilitálása, emlékeztetők írása, elvitt feladatok utólagos követése) A program menedzsmentet támogató struktúrák kialakítása és működtetése (decision log, action item tracker, risk log) A K&H szabályzatainak és előírásainak érvényesítése a szállítás során; a szükséges vezetői jóváhagyások megszerzése; törvényi megfelelés biztosítása Szoros együttműködés a program menedzsmenttel és projektvezetőkkel, kommunikációval és más társterületekkel
  • Elvárások: Közgazdasági, pénzügyi és/vagy releváns műszaki szakirányú felsőfokú végzettség Kreativitás, alkotói véna Kimagasló Powerpoint tudás Gimp / Photoshop / Illustrator, vagy más grafikai szoftver magas szintű ismerete Alapos Excel és Word ismeretek A minőségre és a részletekre való maximális odafigyelés Kiváló szervezői képességek Minimum 2 év hasonló területen szerzett gyakorlat Kiváló kommunikációs és prezentációs képesség Strukturált gondolkodás, nagyfokú precizitás Önálló munkavégzés, proaktivitás, jó problémamegoldó és kezdeményező készség Jó time management, multi-tasking, határidő tartás A szükséges változásokkal való azonosulás Eredményorientált szemlélet Folyékony üzleti angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Elvárt végzettség: Főiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2018-05-16
  • Lejárati dátum: 2018-05-23
Állás, munka még: K&H BANK ZRT. (ICT)>