Az ICT igazgatóság a KBC magyarországi érdekeltségei számára biztosít magas színvonalú informatikai megoldásokat. Megtervezzük, kialakítjuk és üzemeltetjük a Bankcsoport informatikai rendszerét. A Közép-európai adatközpontunk magas színvonalú adatközpont szolgáltatásokat nyújt a közép-európai (Csehország, Szlovákia, Belgium, Írország) KBC Group szervezetek számára.

pmo lead

Főbb feladatok

  • Core banki rendszer bevezetési programjának projekt menedzsment tevékenységeiben való részvétel, a program menedzsment munkájának támogatása PMO funkciókkal
  • A program működési környezetének kialakítása és folyamatos működtetése (program charter, program fórumok rendje, program szervezet ábra, delegált lista, projekt riportolási rend, program ütemterv kezelés)
  • A program szintű fórumok támogatása (anyagok előkészítése, fórumok facilitálása, emlékeztetők írása, elvitt feladatok utólagos követése)
  • A program menedzsmentet támogató struktúrák kialakítása és működtetése (decision log, action item tracker, risk log)
  • A program munkáinak folyamatos áttekintése, különös tekintettel az időarányos teljesítésre és a tervezett költségek tartására
  • Kockázatok, függőségek, problémák azonosítása, a kezelésükre vonatkozó akcióterv kidolgozása
  • A program erőforrás menedzsment folyamatainak szervezése és működtetése
  • A szerződéskötések támogatása
  • A projekt dokumentációs rendjének betartása és számonkérése
  • Program auditok támogatása
  • A K&H szabályzatainak és előírásainak érvényesítése a szállítás során; a szükséges vezetői jóváhagyások megszerzése; törvényi megfelelés biztosítása
  • Szoros együttműködés a program menedzsmenttel és projektvezetőkkel, pénzüggyel, beszerzéssel és más társterületekkel

Munkakör betöltésének feltételei

  • Közgazdasági, pénzügyi és/vagy releváns műszaki szakirányú felsőfokú végzettség
  • Kiváló szervezői képességek
  • Strukturált gondolkodás, nagyfokú precizitás
  • Önálló munkavégzés, proaktivitás, jó problémamegoldó és kezdeményező készség
  • Jó time management, multi-tasking, határidő tartás
  • A szükséges változásokkal való azonosulás
  • Monotonitás tűrés
  • Eredményorientált szemlélet
  • Kiváló kommunikációs és prezentációs képesség
  • Folyékony üzleti angol nyelvtudás szóban és írásban

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Core és egyéb banki rendszerek bevezetésében, illetve hasonló komplexitású projektekben szerzett tapasztalat
  • Minimum 2 év projekt menedzsment területen szerzett gyakorlat
  • Projektmenedzsment eszközök, módszertanok és jó gyakorlatok ismerete, alkalmazása (PRINCE2, PMI, IPMA)
  • Jira illetve Confluence ismeretek
  • MS Project ismerete
  • A K&H vonatkozó folyamatainak és rendszereinek ismerete

Állás, munka területe(i):

  • IT programozás, Fejlesztés
  • Projektmenedzsment
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1095 Lechner Ödön fasor 9.

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.
Jelentkezési határidő: 2019.12.10.