A 3E International Kft. ingatlanberuházásokkal, kivitelezési tanácsadással és teljes körű műszaki projektmenedzsmenttel foglalkozó hazai cégcsoport, 15 éve a szektor meghatározó szereplői között. Munkánkat a megbízhatóság és minőség jegyében, a legmagasabb szakmai színvonalon végezzük. Célunk a magas szintű nemzetközi szakmai kultúra és technológia hazai terjesztése és képviselete.

A 12. kerületi, Hill Side irodaházban lévő központi irodánkba keresünk

PÉNZÜGYI ÜGYINTÉZŐT

Milyen az ideális jelöltünk?

Egy megbízható, elkötelezett munkatársat keresünk, aki precíz, szisztematikus munkára képes, és legalább 5 év tapasztalata van pénzügyi területen. Fontos, hogy önjáró legyen és magától „utánamenjen” az egyes ügyeknek, feladatoknak (számlák, dátumok, teljesítésigazolások, apró részletek egy-egy szerződéssel kapcsolatban), illetve összefüggéseiben kezelje, átlássa az egyes pénzügyi eseményeket, feladatokat, kapcsolódásokat. Fontos, hogy képes legyen riportok, jelentések összeállítására, önálló javaslatokkal a pénzügyi vezető részére. Feladatai kapcsán viszonylag sokat kell kommunikálnia akár házon belül, akár partnerekkel.  Az angol nyelv alapfokú ismerete előnyt jelent, de nem feltétel.

Tudta? A megbízhatóság kiemelt szempont nálunk.

Referenciát minden esetben kérni fogunk, tehát olyan korábbi munkahelyi kontaktszemély(ek) megjelölését, akik bizalommal ajánlanák Önt cégünkhöz!

És hogy mi mit nyújtunk?

Magyar tulajdonban lévő, 20 éve stabilan működő cég, hosszú távú elköteleződéssel és teljes munkaidős foglalkoztatással. Dinamikus, egyben korrekt és emberközpontú vezetés és családias légkör a mindennapokban, mindez exkluzív budai munkakörnyezetben, nemzetközi viszonylatokban is kiemelkedőnek számító irodai közeg és felszereltség. A közvetlen szomszédban bevásárlóközpont, irodaházak, kávézók, saját étterem.

Elvárás és előnyök:

  • fentiekben leírt készségek
  • minimum 5 év munkatapasztalat pénzügyi munkatársként
  • előny: ingatlan szektorban vagy műszaki/mérnöki területhez pénzügyesként szerzett munkatapasztalat 
  • belépés: azonnali kezdési lehetőség

 

Ha megfelel minden fenti elvárásnak, nézze meg a részletesen az alább kiírt feladatokat:

Milyen feladatai lesznek a pénzügyi munkatársnak?

  • Teljesítési igazolások, és vevői számlák elkészítése;
  • A vevői és szállítói számlák kezelése, beérkező vevői pénzügyi teljesítések ill. szállítói kifizetések nyomon követése, rögzítése;
  • Vevőkövetelések alakulásának nyomon követése, szükség esetén egyeztetés a vevő képviselőjével (számlázás, teljesítés befogadás, behajtás)
  • Szállítói/alvállalkozói teljesítések ellenőrzése, ill. a megfelelő belső és megrendelő általi visszaigazolások beszerzése;
  • Szállítói számlák formai követelményeinek ellenőrzése, alvállalkozóval/szállítóval történő egyeztetése;
  • Szállítói számlák pénzügyi, számviteli, ill. szerződésnek való megfelelőségének ellenőrzése,
  • Szerződésekhez kapcsolódó pénzügyi kifizetések ütemezése, javaslattétel;
  • Szerződések és könyvviteli dokumentációk lefűzése, archiválása;
  • A vállalatirányítási rendszer törzsadatainak folyamatos karbantartása, adatminőség ellenőrzése;
  • Pénzügyi, vezetői információs és egyéb kontrolling kimutatások, egyszerűbb riportok, jelentések elkészítése;
  • Könyvelővel való kapcsolattartás
  • Banki számlavezetési ügyek kezelése, kapcsolattartás a bankkal
  • Ajánlatok, pályázatok pénzügyi részének elkészítésében támogatás nyújtása
  • Pályázatok, projektek pénzügyi elszámolásának kezelése
  • Utazási elszámolások, kiküldetési rendelvények kezelése
  • Leltározás, eszköznyilvántartás, archiválás;
  • Munkáltató tulajdonában levő, illetve általa bérelt gépkocsik kezelése, útnyilvántartások kezelése, a benzinkártyákkal kapcsolatos ügyintézés;
  • Szabadság-nyilvántartás, jelenléti ívek kezelése, családi kedvezmény, gyerektartással kapcsolatos ügyintézés, adóügyi papírok kezelése
  • A szerződéses és számviteli dokumentáció adminisztratív kezelésének menedzselése, nyomon követése, munkafolyamatok folyamatos felülvizsgálata;

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Számlázó, Pénztáros
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Várjuk jelentkezését fényképes CV-vel!