Beyond partnership: accounting & bookkeeping services

A VGD a világ több mint 100 országában működő kilencedik legnagyobb nemzetközi hálózat,

a NEXIA International önálló tagja.
A VGD Hungary számos korábbi elismerése mellett 2020-ban az elsők között szerezte meg a Minősített Vállalható Üzleti Szereplő címet, valamint ezévben elnyertük a Megbízható Munkaadó díjat is.
Dinamikus, elkötelezett csapatunkba munkatársat keresünk

Pénzügyi ügyintéző - számlázó

feladatok ellátásra.

Olyan szakember jelentkezését várjuk, akiket inspirál a munkájuk, fejlődni szeretnének, és pontos és precíz munkavégzésükkel, kiváló kommunikációjukkal elősegítik cégünk sikereit. Téged keresünk, ha egyetértesz velünk abban, hogy egymást erősítve, egységes csapatként többre lehetünk képesek.

A következő érdekes feladatokkal, szakmai kihívásokkal találkozhatsz nap mint nap cégünknél, s biztos lehetsz abban, hogy barátságos, támogató légkör, fejlődési lehetőség vár rád:

Feladatok:

  • Vevői számlák összeállítása és kiállítása egyedileg fejlesztett számlázási rendszerünkben (Számlanyilvántartások vezetése, szállítói és vevői számlák könyvelésre előkészítésre
  • Házipénztár vezetése
  • Egyéb irodai és pénzügyi feladatok, adminisztrációs feladatok: törzsadatok nyilvántartása a vállalatirányítási rendszerünkben, szerződések adminisztrációja, megrendelések nyomonkövetése
  • Egyéb back-office feladatok ellátása
  • Partnerek és munkatársak munkájának háttértámogatása

A feladatok ellátásához elengedhetetlen:

  • Hasonló területen szerzett legalább 4 éves tapasztalat, egyedi számlázóprogramok ismerete
  • Legalább középfokú szintű, stabil angol nyelvtudás szóban és írásban is (emellett a német nyelv ismerete előnyt jelent)
  • Igényes és precíz, munkavégzés, monotonitás-tűrés
  • Jó kommunikációs készség szóban és írásban is
  • Jó szervezőkészség, multitasking
  • Kezdeményezőkészség és csapatmunka
  • Pozitív gondolkodású, mosolygós, dinamikus, talpraesett, segítőkész személyiség
  • Minimum felhasználói szintű MS Office programok ismerete (excel, word, ppt, outlook, O365 Teams, Skype for business)
  • Hosszútávú együttműködési hajlandóság
  • A munkakör front office munka, ezért elengedhetetlen az üzleties megjelenés

Amit kínálunk:

  • Teljes, 8 órás munkaidő (részben rugalmas beosztással)
  • Ingyenes szakmai és nyelvi továbbképzés
  • Jó hangulatú csapat, a családias légkör
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Vonzó munkakörnyezet
  • Versenyképes fizetés és kompenzációs csomag

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Számlázó, Pénztáros
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, XIII.

Jelentkezés módja:

Fényképes pályázatát, részletes szakmai önéletrajzával, fizetési igénye megjelölésével az alábbi 'Jelentkezem' gombra kattintva várjuk.