A magyar tulajdonú WebEye Telematics Zrt. a nemzetközi leányvállalataival együttesen az európai telematikai piac meghatározó szereplője. A vállalat magyarországi kereskedelmi és fejlesztőközpontja mellett 14 országban biztosítja megoldásait helyi támogatáson keresztül, így Európában az egyik legnagyobb lefedettséggel bíró telematikai szolgáltatóként van jelen. Jelenleg nemzetközi szinten több mint 60 ezer aktív végpontot üzemeltet, 2018-ban 6 milliárd forintot meghaladó konszolidált árbevételt realizált. A vállalat kereskedelmi és fejlesztőközpontja Fóton és Szegeden található meg, a cég hazánkban több mint 170 főt foglalkoztat.
 
Látogassa meg honlapunkat, és ismerkedjen meg a WebEye által nyújtott szolgáltatásokkal: https://www.webeye.eu/
 
Cégünk egyik meghatározó egységébe keresünk új kollégát, ha szeretsz emberekkel kommunikálni és a business világában is jól mozogsz, akkor Téged keresünk!
 

Pénzügyi munkatárs

Új kolléga feladatai:

  • A Pénzügyi osztály feladataihoz kapcsolódó adminisztrációk elvégzése, a nyilvántartások naprakész vezetése.
  • A kintlévőségek napi kezelése: aktív kapcsolattartás az ügyfelekkel, e-mailben és telefonon.
  • Panaszkezelés koordinálása, panaszok regisztrálása, nyomon követése és lezárása egy megszabott határidő keretein belül.
  • Kintlévőségek alacsony szintjének állandó fenntartása, szükséges dokumentáció elkészítése jogi úton történő behajtáshoz.
  • Ügyfelek által történő utalások rögzítése a Pénzügyi programban és nyilvántartásokban.
  • Fizetési emlékeztetők és felszólítók küldése e-mailben illetve postai úton.
  • Riportok készítése a management részére.
  • Az értékesítési és a műszaki osztályokkal való hatékony kapcsolattartás.

Amit mi keresünk a pénzügyes kollégában:

  • Tapasztalat az adminisztratív, pénzügyi és jogi területeken, ha több van annak nagyon örülünk
  • Releváns pénzügyi és számviteli szabályok naprakész ismerete.
  • Nagyon jó kommunikációs készségek beszédben és írásban
  • Precizitás, gyorsaság, önbizalom, kiváló problémamegoldó képességek
  • Pozitív hozzáállás, felelősségérzet és pontosság
  • Nagyon jó tervezési és szervezési készséggel, ami a feladatokat illeti
  • Fejlett Microsoft Office-ismeretek (Word és Excel)
  • Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete előny

Amit adhatunk:

  • Rengeteg tudást, tapasztalatot
  • Hétfőtől péntekig való munkavégzés
  • Nagyon jó hangulatot
  • Nem csak kollégák vagyunk, hanem barátok is
  • Örülünk a kollégáink sikereinek
  • Jó hangulatú csapatépítőket, pizza partyt
  • Jó fizetést
  • Laptop, céges mobiltelefon
  • Angol nyelvtanfolyam támogatása
  • Munka- magánélet egyensúlyt. De tényleg!
  • Egyéni fejlődési lehetőséget

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Követelés kezelés, Behajtás
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

2151, FÓT, EAST GATE BUSINESS PARK

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.