BECK AND PARTNERS Kft.
Jártas vagy a számlakezelésben?

Szeretnél családias környezetben egy támogató csapatban, stabil cégnél elhelyezkedni?

Akkor itt a kiváló lehetőség!

Partnerünk egy ingatlanüzemeltető cég, aki Budapestre keresi új kollégáját
PÉNZÜGYI KOORDINÁTOR
pozícióba.

Pénzügyi koordinátor

Főbb feladatok, munkák:

  • A cég teljes körű pénzügyi adminisztrációja, ügyintézése,
  • Bejövő és kimenő számlák kezelése, számlázás, utalás előkészítése,
  • A cég eszközeinek aktiválásával kapcsolatos feladatok ellátása,
  • Cash-flow és likviditási terv összeállítása, napi és heti riportok a cégvezetés felé,
  • Üzleti terv és éves beszámoló készítésében aktív részvétel,
  • Házipénztár kezelése,
  • A pénzügyi vezető napi munkájának folyamatos támogatása,
  • Adó és számviteli jogszabályok ismerete, nyomon követése, alkalmazása,
  • Havi, negyedéves és éves kimutatások elkészítése,
  • Hivatalokkal és bérlőkkel való kapcsolattartás,
  • Könyvelési anyag összekészítése, kapcsolattartás a könyvelővel, könyvvizsgálóval,
  • Ügyviteli dokumentációk kezelése, egyéb nyilvántartások vezetése.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú közgazdasági vagy pénzügyi vagy gazdasági végzettség (OKJ-s végzettség is megfelelő),
  • Minimum 2 év pénzügyi területen, számlakezelésben szerzett szakmai tapasztalat,
  • Magabiztos MS Office ismeretek (kifejezetten táblázat- és adatbázis kezelés),
  • Kiváló szervező-, problémamegoldó- és priorizáló, valamint kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt,
  • Önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzésre való képesség, ugyanakkor együttműködési készség, csapatmunkában való részvétel,
  • Nyitott, empatikus személyiség,
  • A cég iránti elkötelezettség, pozitív hozzáállás,
  • Terhelhetőség, több feladat párhuzamos kezelésének képessége.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes, bejelentett fizetés,
  • Cafeteria,
  • Fiatalos, támogató csapat,
  • Kihívást jelentő, összetett munkakör,
  • Modern pénzügyi szoftver,
  • Dinamikusan fejlődő cég,
  • Korszerű iroda és munkaeszközök,
  • Családias hangulat,
  • Stabil cég,
  • Hosszútávú munkalehetőség.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség,
  • Ingatlanüzemeltető cégnél szerzett pénzügyi tapasztalat.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Számlázó, Pénztáros
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Egyéb információ:

  • Munkavégzés helye: Budapest, IX. kerület
  • Munkaidő:Hétfőtől- péntekig napi 8 óra, rugalmas munkakezdéssel (08.00-09.00 óráig).
  • Amennyiben érdekel a meghirdetett pozíció, küldd el számunkra önéletrajzod a JELENTKEZÉS gombra kattintva!