Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
FAMOUS MGMT Kft.

Cégünk több, mint 10 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik nemzetközi fellépők szervezésében. Az évek során nagyon jó kapcsolatot épitettünk ki külföldi fellépőkkel, booking ügynökségekkel és managementekkel. Emiatt partnereink a legjobb árakon, a lehető leggyorsabb szervezés mellett érhetnek el világsztárokat cégünkön keresztül. 

A teljes szervezési folyamatot mi végezzük: Fellépő és dátum leszerződése, repülőjegyek, szállás, transzferek, ellátás szervezése, egyedi igények kiszolgálása.

Évente több, mint 150 külföldi fellépést és fellépőt szervezünk Magyarországon és külföldön. 

Cégünk egyaránt jártas a gasztronómia és a zenei fesztiválok terén is. Olyan fesztiválok szervezésé fűződik hozzánk, mint a 2011 óta megrendezésre kerülő Sörfesztivál a Budai Várban, vagy a 10.000 fős Total Dance Festival, ahol a ’90-es évek legnagyobb külföldi és magyar sztárjai lépnek fel egy grandiózus show keretein belül. Ezenkivül büszke partnerei vagyunk a Harley Davison Open Road, az EFOTT, a Fezen, a Campus, a Beach Festnek és sok egyéb fesztiválnak, illetve kisebb, nagyobb rendezvénynek. 

Pénzügyi és Személyi Asszisztens

Főbb feladatok, munkák:

    - Cég teljes körű pénzügyi adminisztrációja, ügyintézése - Pénzügyi vezető munkájának folyamatos támogatása - Általános irodai ügyviteli feladatok - Szerződések kezelése, ügyintézés, postázás - Számlakezelés, kapcsolattartás a könyveléssel - Pénzügyi feladatok ellátása, utalások kezelése - HR feladatok ellátása - A vezetők mindennapi munkájának segítése, támogatása - Részvétel a rendezvények előkészületeiben és lebonyolításában - Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való részvétel, ad-hoc feladatok

Az álláshoz tartozó elvárások:

    - Közép vagy felsőfokú gazdasági végzettség (pénzügyi-számviteli ügyintéző, mérlegképes könyvelői képesítés) - legalább 3-5 éves releváns szakmai tapasztalat - társalgási szintű angol nyelvtudás - haladó szintű MS Office tudás - megbízható, felelősségteljes, rugalmas személyiség - munkabírás, precíz, igényes munkavégzés - jó problémamegoldó képesség - a részletekre való odafigyelés és a teljes kép megértésének együttes képessége

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    - jogosítvány (aktív vezetési tapasztalat Budapesten)

Amit kínálunk:

    Csapatunk tárt karokkal várja jelentkezésedet, hogy együtt vehessünk részt a pezsgő zenei világ pörgésében! Szeretnél Te is a legnagyobb zenekarokkal és zenészekkel együtt dolgozni, megismerni a backstage varázslatos világát, és megtanulni, hogy miképp is áll össze egy koncert az elejétől a végéig? Akkor gyere és jelentkezz mielőbb és légy Te is Famous!

    A Famous Management csapata PÉNZÜGYI ÉS SZEMÉLYI ASSZISZTENSt keres! Olyan fiatalos, ambiciózus, szakmai tapasztalattal rendelkező személy jelentkezését várjuk, aki kézben tartja irodánk működését, nem ijed meg a kihívástól, munkáját pontosan, megbízhatóan végzi. Fontos, hogy írásban és szóban egyaránt kiválóan kommunikálj, jó problémamegoldó képességgel rendelkezz, légy csapatjátékos, de állj készen a feladatok önálló megoldására, személyiséged legyen talpraesett és pörgős, pozitív és mosolygós, hiszen a csapatunk ilyen emberekből áll!

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Személyi asszisztens
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

1138 Budapest, Révész utca 27.

Jelentkezés az állásra:

A "jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatold magyar nyelvű fényképes önéletrajzodat.

Kérjük értékelje, hogy mennyire találja vonzónak a hirdetést!

Az Ön szavazata:
Összes szavazat:
1 db szavazat
Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.
Állás, munka még: FAMOUS MGMT Kft.>
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Pénzügyi és Személyi Asszisztens
  • Hirdető cég: FAMOUS MGMT Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Város: XI. kerület
  • Feladatok: - Cég teljes körű pénzügyi adminisztrációja, ügyintézése - Pénzügyi vezető munkájának folyamatos támogatása - Általános irodai ügyviteli feladatok - Szerződések kezelése, ügyintézés, postázás - Számlakezelés, kapcsolattartás a könyveléssel - Pénzügyi feladatok ellátása, utalások kezelése - HR feladatok ellátása - A vezetők mindennapi munkájának segítése, támogatása - Részvétel a rendezvények előkészületeiben és lebonyolításában - Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való részvétel, ad-hoc feladatok
  • Elvárások: - Közép vagy felsőfokú gazdasági végzettség (pénzügyi-számviteli ügyintéző, mérlegképes könyvelői képesítés) - legalább 3-5 éves releváns szakmai tapasztalat - társalgási szintű angol nyelvtudás - haladó szintű MS Office tudás - megbízható, felelősségteljes, rugalmas személyiség - munkabírás, precíz, igényes munkavégzés - jó problémamegoldó képesség - a részletekre való odafigyelés és a teljes kép megértésének együttes képessége
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 3-5 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2017.01.16
  • értékelés: 3
  • értékelők száma: 1