TGL Hungary Kft.

A TGL Hungary Kft.

pénzügyi és irodai asszisztens

pozícióba keresi tapasztalattal rendelkező, megbízható új munkatársát.

Mit nyújtunk?

A versenyképes jövedelem és SZÉP Kártya mellett jó hangulatú irodánkban egy fiatalos csapat vár, akik számára fontos egymás munkájának megbecsülése és támogatása. Mindemellett munkatársainknak kellő önállóságot és teret biztosítunk, hogy kihozhassák magukból a legtöbbet, és szakmai fejlődésüket is támogatjuk.

Pénzügyi asszisztensként az alábbi feladataid lesznek:

  • Adminisztráció
  • Negyedéves és év végi zárásban való részvétel
  • Irodai eszközök beszerzése
  • Postai ügyintézés
  • Személyi asszisztencia a koreai ügyvezető részére

Téged keresünk, ha

  • írásban és szóban egyaránt tárgyalóképes az angolod,
  • legalább középfokú végzettséggel és 1-2 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel,
  • nem okoz gondot a Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) mindennapos használata,
  • kiváló kommunikációs és problémamegoldó készségekkel rendelkezel.

 

További nyelvek ismerete és szakirányú végzettség előnyt jelent a jelentkezés során.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Felsőfok/tárgyalóképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

1036 Budapest, Nagyszombat utca 4.

Jelentkezés módja:

Kérjük csak akkor jelentkezz, ha hozzánk hasonlóan előnyben részesíted az állandóságot és fontos számodra a kiszámítható, stabil munkahelyi háttér, valamint a folyamatos szakmai fejlődés.
Bérigényed megjelölésével küldd el fényképes angol és magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat a jelentkezem gombon keresztül és legyél Te csapatunk legújabb tagja. Ne felejtsd el a tárgy mezőbe beírni a megpályázott pozíciót!