
A PESTI HÁZAK Zrt. a főváros egyik meghatározó lakóingatlan fejlesztője. Fejlesztéseink során mintegy 2000 db lakás, számos társasház és egyéb funkciójú ingatlan került megvalósításra, vevőink részére megelégedésükre átadva, egyesek pedig üzemeltetve. Hosszú távú és szoros partnerkapcsolatokra törekszünk partnereinkkel és munkatársainkkal egyaránt. Vállalásainkat, kötelezettségeinket maradéktalanul teljesítjük, így korábbi partnereinkkel, vevőinkkel és a finanszírozó pénzintézetekkel is kiváló kapcsolatot ápolunk. Kiemelt célnak tekintjük a vevőink elégedettségének megteremtését és nagy értéknek tartjuk bizalmukat és a velük fenntartott hosszútávú kapcsolatot. Kis létszámú team-ben dolgozunk, fiatal munkatársakkal, barátságos légkörben, ahol mindenki önállóan, felelősségteljesen végzi a munkáját.
PÉNZÜGYI ÉS ADMINISZTRÁCIÓS ASSZISZTENS, RECEPCIÓS
Főbb feladatok, munkák:
A recepció feladatainak teljes körű ellátása:
Ügyfelek és partnerek professzionális fogadása és eligazítása
A recepcióra beérkező hívások kezelése
Tárgyalók előkészítése, bekészítések
Kimenő és bejövő posták kezelése, iktatás, irattározás
Beszerzések, rendelések és egyéb ügyek kezelése
Az irodai adminisztrációhoz kapcsolódó feladatok ellátása (szkennelés, nyomtatás, táblázatok és dokumentumok elkészítése)
Bejövő és kimenő számlák rögzítése
Általános pénzügyi adminisztráció, nyilvántartások vezetése
Könyvelési anyag összekészítése
Pénztárkezelés, számlák kiállítása
Iktatás, dokumentumok archiválása
Magyar és idegen nyelvű levelezés, telefonos ügyintézés
Központi telefon és emailek kezelése
Az álláshoz tartozó elvárások:
Minimum középfokú pénzügyi/gazdasági végzettség
Pénzügyi adminisztrációs területen, illetve recepciósként szerzett gyakorlat
Készség szintű, gyakorlott számítógépes és irodai szoftver ismeret
Kommunikáció képes legalább középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
Kíváló kommunikációs készség, ügyfélközpontúság
Képesség több feladat egyidőben történő kezelésére
Határozott fellépés, jó kommunikációs képesség szóban és írásban
Önálló proaktív munkavégzés, képesség és igény a precititásra és hatékonyságra
Segítőkész, udvarias viselkedés
Kellemes, pozitív személyiség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Angol nyelv magas szintű, magabiztos ismerete
Német nyelv ismerete
Amit kínálunk:
Inspiráló és pozitív munkaszemléletet
Dinamikus működést kihívásokat, új ismereteket
Kiszámíthatóságot
Igényes, barátságos munka környezetet és eszközöket
Figyelmet, emberséget, ami nálunk mindenkit megillet
Fiatalos, lendületes és jó hangulatú csapathoz tartozást
Változatos és érdekes feladatokat
Hosszú távú munkalehetőséget
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Recepciós
- Pénzügy, Könyvelés
- Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
- Teljes munkaidő
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges nyelvtudás:
- Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint
Munkavégzés helye:
1094 Budapest, Ferenc tér 2-3.
Jelentkezés az állásra:
A "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk magyar (és angol) nyelvű fényképes önéletrajzát.