Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
PESTI HÁZAK ZRT.
  • A PESTI HÁZAK Zrt. a főváros egyik meghatározó lakóingatlan fejlesztője. Fejlesztéseink során mintegy 2000 db lakás, számos társasház és egyéb funkciójú ingatlan került megvalósításra, vevőink részére megelégedésükre átadva, egyesek pedig üzemeltetve. Hosszú távú és szoros partnerkapcsolatokra törekszünk partnereinkkel és munkatársainkkal egyaránt. Vállalásainkat, kötelezettségeinket maradéktalanul teljesítjük, így korábbi partnereinkkel, vevőinkkel és a finanszírozó pénzintézetekkel is kiváló kapcsolatot ápolunk. Kiemelt célnak tekintjük a vevőink elégedettségének megteremtését és nagy értéknek tartjuk bizalmukat és a velük fenntartott hosszútávú kapcsolatot. Kis létszámú team-ben dolgozunk, fiatal munkatársakkal, barátságos légkörben, ahol mindenki önállóan, felelősségteljesen végzi a munkáját.

  • PÉNZÜGYI ÉS ADMINISZTRÁCIÓS ASSZISZTENS, RECEPCIÓS

    Főbb feladatok, munkák:

      • A recepció feladatainak teljes körű ellátása:

        • Ügyfelek és partnerek professzionális fogadása és eligazítása

        • A recepcióra beérkező hívások kezelése

        • Tárgyalók előkészítése, bekészítések

        • Kimenő és bejövő posták kezelése, iktatás, irattározás

        • Beszerzések, rendelések és egyéb ügyek kezelése

      • Az irodai adminisztrációhoz kapcsolódó feladatok ellátása (szkennelés, nyomtatás, táblázatok és dokumentumok elkészítése)

      • Bejövő és kimenő számlák rögzítése

      • Általános pénzügyi adminisztráció, nyilvántartások vezetése

      • Könyvelési anyag összekészítése

      • Pénztárkezelés, számlák kiállítása

      • Iktatás, dokumentumok archiválása

      • Magyar és idegen nyelvű levelezés, telefonos ügyintézés

      • Központi telefon és emailek kezelése

    Az álláshoz tartozó elvárások:

      • Minimum középfokú pénzügyi/gazdasági végzettség

      • Pénzügyi adminisztrációs területen, illetve recepciósként szerzett gyakorlat

      • Készség szintű, gyakorlott számítógépes és irodai szoftver ismeret

      • Kommunikáció képes legalább középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban

      • Kíváló kommunikációs készség, ügyfélközpontúság

      • Képesség több feladat egyidőben történő kezelésére

      • Határozott fellépés, jó kommunikációs képesség szóban és írásban

      • Önálló proaktív munkavégzés, képesség és igény a precititásra és hatékonyságra

      • Segítőkész, udvarias viselkedés

      • Kellemes, pozitív személyiség

    Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

      • Angol nyelv magas szintű, magabiztos ismerete

      • Német nyelv ismerete

    Amit kínálunk:

      • Inspiráló és pozitív munkaszemléletet

      • Dinamikus működést kihívásokat, új ismereteket

      • Kiszámíthatóságot

      • Igényes, barátságos munka környezetet és eszközöket

      • Figyelmet, emberséget, ami nálunk mindenkit megillet

      • Fiatalos, lendületes és jó hangulatú csapathoz tartozást

      • Változatos és érdekes feladatokat

      • Hosszú távú munkalehetőséget

    Állás, munka területe(i):

    • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
    • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
    • Recepciós
    • Pénzügy, Könyvelés
    • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
    • Teljes munkaidő

    Szükséges tapasztalat:

    • 1-3 év szakmai tapasztalat

    Szükséges nyelvtudás:

    • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

    Munkavégzés helye:

    1094 Budapest, Ferenc tér 2-3.

    Jelentkezés az állásra:

    A "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk magyar (és angol) nyelvű fényképes önéletrajzát.

    A hirdetés adatai:
    • Pozíció neve: PÉNZÜGYI ÉS ADMINISZTRÁCIÓS ASSZISZTENS, RECEPCIÓS
    • Hirdető cég: PESTI HÁZAK ZRT.
    • Elsődleges kategória:
    • Terület: Budapest
    • Város: IX. kerület
    • Feladatok: A recepció feladatainak teljes körű ellátása:Ügyfelek és partnerek professzionális fogadása és eligazításaA recepcióra beérkező hívások kezeléseTárgyalók előkészítése, bekészítésekKimenő és bejövő posták kezelése, iktatás, irattározásBeszerzések, rendelések és egyéb ügyek kezeléseAz irodai adminisztrációhoz kapcsolódó feladatok ellátása (szkennelés, nyomtatás, táblázatok és dokumentumok elkészítése)Bejövő és kimenő számlák rögzítéseÁltalános pénzügyi adminisztráció, nyilvántartások vezetéseKönyvelési anyag összekészítésePénztárkezelés, számlák kiállításaIktatás, dokumentumok archiválásaMagyar és idegen nyelvű levelezés, telefonos ügyintézésKözponti telefon és emailek kezelése
    • Elvárások: Minimum középfokú pénzügyi/gazdasági végzettségPénzügyi adminisztrációs területen, illetve recepciósként szerzett gyakorlat Készség szintű, gyakorlott számítógépes és irodai szoftver ismeretKommunikáció képes legalább középfokú angol nyelvtudás szóban és írásbanKíváló kommunikációs készség, ügyfélközpontúságKépesség több feladat egyidőben történő kezeléséreHatározott fellépés, jó kommunikációs képesség szóban és írásbanÖnálló proaktív munkavégzés, képesség és igény a precititásra és hatékonyságraSegítőkész, udvarias viselkedésKellemes, pozitív személyiség
    • Elvárt végzettség: Egyetem
    • Elvárt nyelvismeret: Angol
    • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
    • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
    • Feladás dátuma: 2018-04-24
    • Lejárati dátum: 2018-05-08
    Állás, munka még: PESTI HÁZAK ZRT.>