Pénzügyi asszisztens
Független, nemzetközi hálózattal rendelkező ellenőrző és tanústó cég vagyunk. Jelentős szerepet tölt be a szállításokat megelőző termény- és áruellenőrzésekben, a közúti, a folyami, valamint a vasúton történő export/import szállítások felügyeletében. A fenntarthatóság, az élelmiszer- és takarmánybiztonság olyan mindennapi kifejezésekké váltak, amelyek szorosan érintik a független áru- és terményellenőrzést, valamint az akkreditált laboratóriumi és tanúsítási szolgáltatásokat.
Amit biztosítunk:
- stabil munkahely
- tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető , modern iroda
- családias légkör
- cafeteria és bkv bérlet
Előny:
- erősebb szakmai angol
- rendszer szemlélet
- egyetemi vagy főiskolai végzettség
Munkavégzés helye:
- 14. kerület Budapest
A munkakör betöltéséhez szükséges követelmények:
- Iskolai, illetve szakmai végzettség: minimum középfokú szakirányú végzettség
- Felkészültség: magas szintű számítástechnikai ismeretek, naprakész számviteli és adózási ismeretek
- Nyelvismeret: középfokú angol nyelv ismerete
- Egyéb: önállóság, pontosság, precizitás
Munkakör célja:
Különféle szakterületeken irodai, adminisztratív és dokumentációs jellegű feladatokat lát el; a szervezeten belül a hatáskörébe tartozó szakterület ügyviteli, ügyintézési folyamataiban vesz részt. Kapcsolattartás az Ügyfelekkel.
Munkaköri feladatok:
- adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása;
- munkaszerződések, megbízási szerződések ellenőrzése, közreműködés elkészítésükben
- ügyfelek képviselete meghatalmazás alapján, Adóhatósági ellenőrzéseken, iratbetekintésen, egyeztetéseken
- meghatározott szakterületen ügyintézési feladatok ellátása, elsősorban a bérszámfejtés területén;
- az ellátott szakmai terület által meghatározott kapcsolattartási feladatok végzése;
- általános és adott szakterülethez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése;
- számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok szerkesztése;
- írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása;
- írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése (pl. beszámolók, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) leírása (irányító szempontok szerint) és megszerkesztése;
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
- határidők nyomon követése, betartása;
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Szakmai asszisztens
- Pénzügy, Könyvelés
- Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
Jelentkezés módja:
Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.