
Pénzügyi Asszisztens
Rólunk:
A Chemaxon egy szoftverfejlesztő vállalat, mely piacvezető szereplőjévé vált a kémiai informatika iparágnak. Több mint 20 éve segítjük innovatív megoldásainkkal a preklinikai gyógyszerkutatás minden folyamatát. Büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink között tudhatunk számos vezető gyógyszeripari vállalatot, biotechnológiai kutatóintézetet, de az akadémia világában is sikerrel állják meg a helyüket termékeink.
Globális piacra dolgozunk regionális csapatokkal Budapesten (HQ), Prágában, Bostonban, San Diego-ban és Bázelben (Svájc), de az ázsiai csendes-óceáni térségben is jelen vagyunk disztribútor partnereink segítségével. Éppen a szervezeti és üzleti növekedés izgalmas időszakát éljük, ezért itt a tökéletes alkalom, hogy csatlakozz csapatunkhoz!
A csapatról:
A Chemaxon pénzügyi csapata egy folyamatosan növekvő szervezeti egység. Felelősségeink közé tartozik a magyar központi iroda, valamint a svájci, cseh és amerikai entitások könyvelése, konszolidálása és pénzügyi ellenőrzése. Célunk, hogy folyamatainkban transzparensek és körültekintőek legyünk, ezzel elősegítve a minőségi adatszolgáltatást a menedzsment részére.
Az új kolléga feladata elsősorban a pénzügyi csapatvezető munkájának támogatása, a tevékenységével kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása lesznek.
Feladatok részletesebben:
- Kommunikáció belső és külső stakeholderekkel (magyar és angol nyelven)
- Bejövő és kimenő számlák kezelése
- Rendszeres és eseti pénzügyi és számviteli beszámolók készítése
- Utazási költségek kezelése
- Hitelkártyás fizetések kezelése és foglalása
- Számlakövetelések kezelése
- Közreműködés záráshoz kapcsolódó teendőkben
- A vezető által kiadott egyéb adminisztratív feladatok
- Havi számviteli egyeztetések elkészítése
- Segítségnyújtás az év végi könyvvizsgálat előkészítésében
Elvárások a jelentkezővel kapcsolatban:
- Alapvető pénzügyi ismeretek
- Pénzügyi ügyintézői vagy hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban
- Vállalatirányítási rendszer ismerete
- Microsoft Excel magabiztos használata
- Gyors tanulási és alkalmazkodási képesség
- Magas szintű kritikai gondolkodás és logikai elemzési készség
- Jó szervező és időgazdálkodási készség
Előnyt jelent:
- Microsoft Business Central használatában szerzett tapasztalat
- Pénzügyi, számviteli vagy más releváns végzettség
- Nemzetközi környezetben szerzett tapasztalat
Amit cserébe ajánlunk:
- Részleges távmunkarend (8 nap home office/hónap)
- Magán egészségbiztosítás (Medicover)
- Bőkezű éves képzési keret, melyet szakmai fejlődésedre fordíthatsz (off-site képzés vagy tréning, nemzetközi konferenciák, e-könyvek)
- Inspiráló munkakörnyezet - szabadidős és rekreációs terület, játszósarok gyerekeknek, angol órák, közösségi rendezvények és csapatépítő programok
Lokáció: Budapest, Váci Greens Irodaház
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Szakmai asszisztens
- Pénzügy, Könyvelés
- Pénzügyi asszisztens, Munkatárs