Pénzügyi Asszisztens

ChemAxon Kft.

Budapest

Pénzügyi Asszisztens

Rólunk:

A Chemaxon egy szoftverfejlesztő vállalat, mely piacvezető szereplőjévé vált a kémiai informatika iparágnak. Több mint 20 éve segítjük innovatív megoldásainkkal a preklinikai gyógyszerkutatás minden folyamatát. Büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink között tudhatunk számos vezető gyógyszeripari vállalatot, biotechnológiai kutatóintézetet, de az akadémia világában is sikerrel állják meg a helyüket termékeink.

Globális piacra dolgozunk regionális csapatokkal Budapesten (HQ), Prágában, Bostonban, San Diego-ban és Bázelben (Svájc), de az ázsiai csendes-óceáni térségben is jelen vagyunk disztribútor partnereink segítségével. Éppen a szervezeti és üzleti növekedés izgalmas időszakát éljük, ezért itt a tökéletes alkalom, hogy csatlakozz csapatunkhoz!

A csapatról:

A Chemaxon pénzügyi csapata egy folyamatosan növekvő szervezeti egység. Felelősségeink közé tartozik a magyar központi iroda, valamint a svájci, cseh és amerikai entitások könyvelése, konszolidálása és pénzügyi ellenőrzése. Célunk, hogy folyamatainkban transzparensek és körültekintőek legyünk, ezzel elősegítve a minőségi adatszolgáltatást a menedzsment részére.

Az új kolléga feladata elsősorban a pénzügyi csapatvezető munkájának támogatása, a tevékenységével kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása lesznek.

Feladatok részletesebben:

  • Kommunikáció belső és külső stakeholderekkel (magyar és angol nyelven)
  • Bejövő és kimenő számlák kezelése
  • Rendszeres és eseti pénzügyi és számviteli beszámolók készítése
  • Utazási költségek kezelése
  • Hitelkártyás fizetések kezelése és foglalása
  • Számlakövetelések kezelése
  • Közreműködés záráshoz kapcsolódó teendőkben
  • A vezető által kiadott egyéb adminisztratív feladatok
  • Havi számviteli egyeztetések elkészítése
  • Segítségnyújtás az év végi könyvvizsgálat előkészítésében

Elvárások a jelentkezővel kapcsolatban:

  • Alapvető pénzügyi ismeretek
  • Pénzügyi ügyintézői vagy hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban
  • Vállalatirányítási rendszer ismerete
  • Microsoft Excel magabiztos használata
  • Gyors tanulási és alkalmazkodási képesség
  • Magas szintű kritikai gondolkodás és logikai elemzési készség
  • Jó szervező és időgazdálkodási készség

Előnyt jelent:

  • Microsoft Business Central használatában szerzett tapasztalat
  • Pénzügyi, számviteli vagy más releváns végzettség
  • Nemzetközi környezetben szerzett tapasztalat

Amit cserébe ajánlunk:

  • Részleges távmunkarend (8 nap home office/hónap)
  • Magán egészségbiztosítás (Medicover)
  • Bőkezű éves képzési keret, melyet szakmai fejlődésedre fordíthatsz (off-site képzés vagy tréning, nemzetközi konferenciák, e-könyvek)
  • Inspiráló munkakörnyezet - szabadidős és rekreációs terület, játszósarok gyerekeknek, angol órák, közösségi rendezvények és csapatépítő programok

 

Lokáció: Budapest, Váci Greens Irodaház

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
Pénzügyi Asszisztens
ChemAxon Kft.
Budapest