Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
Az ApPello Kft. banki informatikai rendszerek készítésére és bevezetésére szakosodott társaság. A cég Magyarországon kívül 6 országban vesz részt informatikai projektekben. Az ApPello fő tevékenységi köre: saját fejlesztésű szoftverek készítése, karbantartása, valamint egyéb projektek keretében végzett konzultáció.

Keres

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

munkatársat teljes munkaidőben, budapesti székhelyére.

Pozíció leírása, feladatok:

  • Adminisztrációs feladatok ellátása
  • Utazásszervezésben / szállásfoglalásban történő közreműködés
  • Nyilvántartások vezetése
  • Kimutatások készítése
  • Ajánlatok elkészítése
  • Házipénztár vezetési
  • Úti elszámolások elkészítése
  • Könyvelés előkészítése
  • Számlázás
  • Pályázatokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
  • Humánerőforrás folyamataiban való közreműködés
  • Beszerzések előkészítése
  • Kapcsolattartás a partnerekkel

Elvárások:

  • Angol nyelv középfokú ismerete
  • felsőfokú végzettség
  • Minimum 2 éves irodai adminisztrációs területen szerzett tapasztalat
  • Word és Excel alapos ismerete
  • pályázatok adminisztrációjában való jártasság
  • Jó szervező, kommunikációs és problémamegoldó készség

Előnyök:

  • pénzügyi területen szerzett tapasztalat
  • könyvelőirodában szerzett tapasztalat
  • Német nyelv középfokú ismerete

Amit kínálunk:

  • Dinamikus, fiatal csapat
  • Kellemes munkakörnyezet
  • Versenyképes jövedelem
  • Változatos, önálló és felelősség teljes munkavégzés
  • Folyamatos továbbképzési, fejlődési lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Pénzügyi asszisztens
  • Hirdető cég: APPELLO Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Feladatok: Adminisztrációs feladatok ellátása Utazásszervezésben / szállásfoglalásban történő közreműködés Nyilvántartások vezetése Kimutatások készítése Ajánlatok elkészítése Házipénztár vezetési Úti elszámolások elkészítése Könyvelés előkészítése Számlázás Pályázatokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Humánerőforrás folyamataiban való közreműködés Beszerzések előkészítése Kapcsolattartás a partnerekkel
  • Elvárások: Angol nyelv középfokú ismerete felsőfokú végzettség Minimum 2 éves irodai adminisztrációs területen szerzett tapasztalat Word és Excel alapos ismerete pályázatok adminisztrációjában való jártasság Jó szervező, kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Elvárt végzettség: Főiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2018-01-19
Állás, munka még: APPELLO Kft.>