A TMF Magyarország erősen motivált munkatársakat keres az alábbi pozícióba:

Pénzügyi adminisztrátor

    A TMF Group-ról

    A TMF Magyarország Kft. a holland TMF Group részeként hazai és külföldi válallatok számára nyújt segítséget a helyi, nemzetközi illetve csoport szintű előírásoknak történő megfelelés terén - szoros együttműködésben az ügyfél szaktanácsadóival. Világszerte több mint 120 irodánk működik 80 országban, elhivatott kollégáink száma pedig meghaladja a 7000 főt. Magyarországon ügyfeleink igényei szerint elsősorban könyvelési, bérszámfejtési valamint társasági jogi és képviseleti szolgáltatásokat nyújtunk, globális szinten egyik vezető pozíciót betöltve a szektorban

Milyen feladataid lesznek?

  • Belső pénzügyi osztály szakmai támogatása
  • Kimenő számlák kiállítása, esetleges számla korrekciók végrehajtása a rendszerben
  • Számlákhoz tartozó kísérő dokumentumok előkészítése és ellenőrzése
  • Folyamatos egyeztetés a csoportvezetőkkel, cégvezetőkkel; a folyamattal kapcsolatos kérdések megválaszolása
  • Riportok készítése és azok átalakítása logikus, felhasználóbarát formátummá
  • Egyéb, a munkakörhöz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása

Milyen képességekkel és készségekkel kell rendelkezned?

  • Minimum középfokú közgazdasági végzettséggel (közgazdasági érettségi, pénzügy-számviteli ügyintéző képzés)
  • Szakmai tapasztalattal bármely pénzügyi területen
  • Képességgel a belső rendszerek megértéséhez
  • Angol nyelvtudással a belső rendszereink megértéséhez
  • Erős Excel ismerettel, főként az alapvető függvények használatával
  • Analitikus gondolkodásmóddal, precizitással és munkaszeretettel

Előnyt jelent:

  • Dynamics AX (Axapta) vállalatirányítási rendszer felhasználó szintű ismerete;

Miért szeretünk a TMF-nél dolgozni?

Mert fókuszban a munkatársaink és a magas szolgáltatási
minőség áll, ezáltal

  • folyamatos szakmai fejlődést, továbbképzéseket biztosítunk,
  • számos tréning, kurzus, webinárium áll a rendelkezésünkre különböző területeken,
  • nagy tapasztalattal rendelkeznek munkatársaink, akik szívesen megosztják szakmai tudásukat,
  • fiatal, lendületes és segítőkész csapatban
  • tudjuk, és érezzük is, hogy fontosak vagyunk, mint munkatársak,
  • mentorok segítik az újonnan érkező kollégákat a cég kultúrájának megismerésében,
  • továbbá rendszeres csapatépítő rendezvények, ingyenes kávé, tea, gyümölcs bekészítéss,
  • jól felszerelt, könnyen megközelíthető, modern irodai környezetben dolgozunk a panorámás Duna Towerben.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

1138 Budapest, Népfürdő utca 22. 13. emelet

Hogyan tudsz jelentkezni erre a pozícióra?

Csak küldd el frissített önéletrajzod aJelentkezem gombra kattintva a betölteni kívánt pozíció megjelölésével!