Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
A IX. kerületben működő, dinamikusan fejlődő, több profillal is rendelkező Irodánkba

pénzügyi adminisztrátort

Jövőbeli Kollégánk feladatai közé tartozik majd munkakörhöz kapcsolódóan az Iroda pénzügyi háttértámogatása:

  • Pénzügyi nyilvántartások vezetése, statisztikai adatszolgáltatás;
  • pénzkezeléssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása;
  • kimenő és bejövő számlák kezelése, nyilvántartása;
  • pénzforgalmi feladatok előkészítése;
  • pénzügyi dokumentumok, kimutatások, nyilvántartások összeállítása;
  • ügynyilvántartás pénzügyi szempontból történő vezetése, illetve ellenőrzése, ezekhez kapcsolódó adatok rögzítése;
  • házipénztár kezelése;
  • bankszámlák kezelése.

Az ideális munkatárs nálunk:

  • örömét leli az önálló, felelősségteljes munkavégzésben;
  • felelősséget vállal a saját munkájáért;
  • analitikus látásmóddal rendelkezik;
  • pontos, munkájára igényes;
  • ügyfélcentrikus gondolkodással bír;
  • jól terhelhető;
  • társalgási szinten beszél angolul;
  • gyakorlatban is jól használható, felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel bír.

    Irodánk modern, igényes munkahely, ahol kollégáink számára folyamatosan igyekszünk biztosítani a különféle jogterületeken irányadó gyakorlati tapasztalat és tudás - érdemi feladatok ellátása útján történő – megszerzését. Kollégáink tapasztalatot szerezhetnek mind az önálló feladatelvégzés, mind pedig a csapatban való együttműködés terén is.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Alapfok/társalgási szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1096 Ernő utca 3034.

Jelentkezés módja:

Fizetési igény megjelölését tartalmazó fényképes önéletrajz és motivációs levél.

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Pénzügyi adminisztrátor
  • Rövid pozíció név: Pénzügyi adminisztrátor
  • Hirdető cég: IZSÓ ÉS TÓTH ÜGYVÉDI IRODA
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Város: IX. kerület
  • Feladatok: Pénzügyi nyilvántartások vezetése, statisztikai adatszolgáltatás; pénzkezeléssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása; kimenő és bejövő számlák kezelése, nyilvántartása; pénzforgalmi feladatok előkészítése; pénzügyi dokumentumok, kimutatások, nyilvántartások összeállítása; ügynyilvántartás pénzügyi szempontból történő vezetése, illetve ellenőrzése, ezekhez kapcsolódó adatok rögzítése; házipénztár kezelése; bankszámlák kezelése.
  • Elvárások: örömét leli az önálló, felelősségteljes munkavégzésben; felelősséget vállal a saját munkájáért; analitikus látásmóddal rendelkezik; pontos, munkájára igényes; ügyfélcentrikus gondolkodással bír; jól terhelhető; társalgási szinten beszél angolul; gyakorlatban is jól használható, felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel bír.
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot
  • Feladás dátuma: 2018-01-17
Állás, munka még: IZSÓ ÉS TÓTH ÜGYVÉDI IRODA>